Wednesday, 27 May 2009

UPDATE DANIAL

Salam All,
Sehingga pagi tadi kesihatan Danial dah bertambah baik. Dia dah boleh menjamah makanan yang keras dah. Ruam-ruam ditangan, kaki dan punggung pun dah beransur kering. Terima kasih diatas doa kawan-kawan, semoga Allah membalas budi baik kawan-kawan semua.



Terima kasih sekali lagi.
Hubby


16 comments:

  1. ..thank God.
    Good news to hear..

    Cepat sembuh yer Danial..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah....semoga danial sembuh sepenuhnye....

    ReplyDelete
  3. alhamdullilah....daniel semakin sehat...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah anak ko dah semakin pulih..=)

    ReplyDelete
  5. alhamdullillah daniel dah semakin sihat..sabar banyak2 ye shila..

    ReplyDelete
  6. welcome..

    syukur diorg dh sihat ...

    ReplyDelete
  7. amin.. semoga putera shi3la tu cecepat sembuh yerr.. kimsalam shi3la..

    miss her so much!

    ReplyDelete
  8. Moga Anak ko sembuh sepenuhnya yer...aku paham perasaan ko..mesti ko susah hati..cam aku gak ler kalau anak aku sakit...
    kesian kat anak ko gak kan..mesti perit menanggung kesakitan gak...nk makan pon x bleh....
    Danial ~ moga cepat sembuh yer sayang...

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. Semoga Danial dpt recover as soon as possible..

    ReplyDelete
  10. sori shi3la aku bru je bc psl danial ni..kesiannye dia...alhamdulilah sihat pung skrg...anak2 aku bru je lepas dmm...pas2 aku ngan laki aku lak dmm...risokan skrg ni mcm2...

    ReplyDelete
  11. kak, hopefully things getting better utk akak n family

    amin :)

    kuatkan semangat eh dgn dugaan Allah ;)

    ReplyDelete
  12. semoga daniel cepat sembuh yerk.... mek sori aku tak komen2... ada malsah teknikal kat komp aku nie... asal aku bukak tmpt komen jerk hang... huhuhuhu tapi hari ni dah okeyy makanya aku melawat n tingai jejak pada semua kawan2....

    dari hari tu nak bgtau... comell rumah baru kau nie.... syabas mera beta.....

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah..semakin pulih n moge cepat sembuh sepenuhnyer..

    ReplyDelete
  14. syukur alhamdulillah.. moga2 danial semakin sembuh.. harap shi3la n hubby terus kuat yer..

    ReplyDelete
  15. semoga danial cepat sembuh. banyakkan bersabar.....

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3