Tuesday 16 June 2009

Kamal Adli

mohhhhh kiter cuci mater doluuu mohhh....hakhakhak korunkk kenal diyer nihhh...


yang haku perasan skang nih diyer adalah HERO dalam Drama BIO-NIK yg dok tayang kat TV3 tuhh ngan Drama zaty & Mawas TV9...Kamal Adli nih Pemenang tempat pertama Hero Remaja 2008 tau...encemmmnyer bleyy tahann gakk laa....huhuu sempatt lagikkk...sambil nyelamm sambill minumm air ..huhuu

BIODATA KAMAL ADLI

NAMA SENINYER: Kamal Adli
NAMA SEBENARNYER: Ahmad Kamal Ahmad Adli
KERJAYA : Pengacara, Pelakon & Model
TEMPAT LAHIR : Pekan, Pahang
STATUS : Bujang
PENDIDIKAN : Pelajar Bidang Penyiaran di Malaysian Institute of Integrative Media (MIIM) Akademi TV3
HOBI : Menonton Wayang & Karaoke
SUKAN : Futsal
TINGGI : 180 cm
BERAT : 73 kg
JENAMA PAKAIAN: Camel Active, AX, Versace & Cult
PRODUK WAJAH: Biotherm & Lab Series

Kamal Adli ngan Wahid

katerrrnyer skangg tghh bercinta ngan Intan Ladyana..desas desus katernyerrrr ngan awekk MyTV3..hohoho terplayboy sodahhh...aperponn kamal Tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi yaaaa...laaayyyyaannnnnnn...zaasssssssss

Sinopsis BIO-NIK :

Ia mengisahkan tentang seorang pelajar kolej yang bernama Nik.

Nik mengalami kecederaan parah selepas terlibat dalam kemalangan jalanraya yang menyebabkan kecederaan yang serius pada keseluruh bahagian badannya.
Bapanya, Professor Hafiz seorang saintis yang mengetuai projek bio-genetik serta organ “transplant” mengambil keputusan untuk menjadikan Nik sebagai bahan ujikajinya kerana itulah satu-satunya cara untuk mengembalikan anaknya ke pangkuannya selepas segala cara perubatan konvensional gagal.

Namun, projek yang digelar A.D.A.M (Advance Developmental Android Mechanism) ini membuatkan Professor Hafiz berada dalam dilema kerana memikirkan samada langkah ini adalah yang terbaik untuk masa depan anaknya dan ia tidak melanggar hukum alam.
Setelah sembuh sepenuhnya, Nik terpaksa berhadapan dengan cabaran kuasa luar biasa yang ada dalam dirinya. Disebalik segala dugaan ada hikmahnya.

Akhirnya, Nik sedar kuasa luar biasa Nik merupakan satu-satunya cara yang mampu membantunya untuk menyelesaikan masalah akan bakal menimpa dirinya, keluarganya dan negaranya.


Tayangan BIO-NIK bermula pada 18hb Mei 2009 ari tuhh lagikk, setiap jam 9 malam dalam slot AKSI di TV3. 26 episod semuanya..haku follow gakk ler citer nihh..huhuuu..bess gakkkk...nie terbitan KRU tau..biaser aksinyerrr...camner cicakman nyer imagine camtulahh bionik nihh ponnn....kahhhhhh lehh dapatt komisyenn dari TV3 takk hakuu nihh...hohohoooooo.....

7 comments:

  1. akak layan gak citerr bio-nik ni.. beh gak laa.. bleh laa masuk..

    ReplyDelete
  2. AMBOI ko .. aku pun minat mamat ni . hehehe
    dia berlakon dlm cite ZATI & MAWAS.. romantik ooooooo.. adehh

    ReplyDelete
  3. sis nita..masukk per kak..kahhh

    zura..hohohooo ingatt hakuu sorangg jerk..ader member ghupernyer...adehh

    ReplyDelete
  4. amboi... die hard fan nih.. =)

    ReplyDelete
  5. danish suka tengok citer ni...aku pun layan skali la..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3