Wednesday, 5 August 2009

Danial 2 tahun sodahhhhh...!!


..Today genaplah umur Danial dua tahun,raser cam kejap jer besarkan Danial...HEPY BESDAY SAYANG...HEPY BESDAY..


Moga anak mama nie akan jadi seorang anak yang soleh, taat pada perintah Tuhan juga taat dan kasih pada mama dan papa,dan jadi seorang anak yang berjaya kelak....


Doa mama agar Faish Danial sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik,jauh dari segala anasir jahat dan sentiasa berada dibawah Lembayung Kerahmatan Allah SWT selalu hendaknya...




Ingatlah sayang,perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah....biler suatu hari nanti kau jatuh jangan takut utk bangun kembali dan jangan sesekali berputus asa kerna hidup ini adalah satu perjuangan...berlari lah sayang,kejar lah impian mu kerna mama dan papa akan selalu disampingmu,membimbingmu agar jalan yang kau tuju tidak gelap dan sempit...Biarpun jalan itu panjang kita akan merintisnya perlahan-lahan...




Maafkan mama sayang..maafkan papa kiranya ader kekurangan pader kami sewaktu membesarkan mu sayang...tapi ketahui lah sayang rasa cinta kami takkan pernah padam untukmu....setiap saat ingatan kami padamu tak pernah pudar....kasih dan sayang kami akan terus bersamamu sehingga akhir hayat kami...


SeLaMaT HaRi LaHiR SaYaNG....

20 comments:

  1. hepi besdayy danial...ciklinn doakan danial sentiasa sihattt dan jadi anak yg soleh dunia akhirat... aminnn

    ReplyDelete
  2. HEPI BEDAY DANIAL!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. sudah 2thn ye Danial...Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran yang ke 2thn ye Sayang...
    Moga mjadi anak yang soleh...dgr ckp mama n papa ye...

    ReplyDelete
  4. HEPY BESDAY TO U
    HEPY BESDAY TO U
    HEPY BESDAY TO DANIAL
    HEPY BESDAY TO U

    semoga menjadi anak yg SOleh okey

    ReplyDelete
  5. SELAMAT ULANGTAHUN DANIALLL....

    SEMOGA MEMBESAR BAGAI JOHANNN YA...

    ReplyDelete
  6. Nyanyi ramai2 tau!! Kontrol suara ye..hehe..
    satu..dua..tiga..

    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan Faish Danial
    Allah selamatkan kamu..

    Selamat ulangtahun kelahiran kedua wat Danial dari Achik Alona...

    Jadi anak mama ngan papa yg bertanggungjawab ye..Amin

    ReplyDelete
  7. happy bezday danial..moga jadik anak yang soleh...

    ReplyDelete
  8. selamat hari jadi daniel..semoga panjang umo dan ceria...

    ReplyDelete
  9. happy besday danial..
    semuga jadi anak yg baik..
    dikurniakan kesihatan yang baik..
    rezeki yg murah..
    menjadi bijak pandai..
    anak yg menghormati org tua..
    AMIN...

    ReplyDelete
  10. Selamat HAri LAhir Danial
    Semoga jadi anak yang baik bila besar nanti

    Happy selalu yer

    ReplyDelete
  11. eppy besday to danial yg encem

    aku dah jatuh hati kt si danial ni
    cute, pipi dia tu eiii geram aku
    mcm nak siom2

    semoga ko anak beranak laki bini
    sentiasa di dalam keredhaan-NYA
    shi3la

    moga ukhuwwah terbina kekal selamanya

    ReplyDelete
  12. epy beteday danial!!! muaahh!! ;)

    ReplyDelete
  13. hepi besday buat Danial...
    semoga jadik anak yg soleh dan patuh suruhan Yg Maha Esa.

    ReplyDelete
  14. hepi besday danial..semoga danial membesar sbg johan!..ops! termasuk iklan milo plak..

    ReplyDelete
  15. epi besday to u
    epi besday to u
    epi besday to danial
    epi besday to u

    haa danial ko mtk ape kat mama n papa kamoo...kalo nk mtk..mtk sekali ngan auntie pya ok

    ReplyDelete
  16. ko x buat party besday aka knduri doa selamat ke..hehehe

    mcm la aku nak p..ish kalo ms tu aku ngan laki aku coti of kos aku nk pergi..buat lah weiii hahahaha

    ReplyDelete
  17. baru perasan..tarikh lahir korg berdua pun nak dekat2 eh...
    korg berdua bln 7
    danial bln 8
    haa pasni adek danial bln 9..bleh gitu kahhhhhhhhhhh

    nota bijik: ni kang sat lg sure dak zura komen byk2 tgk aku komen byk2 ni..kahhhhh

    ReplyDelete
  18. eh eh tinie dah balik dr indon ye..kahhh

    miss u bebeh..kahhhh

    danial..auntie doakan semoga jd anak yg baik..anak yg cerdik..anak yg berguna di ms depan dan berjaya dlm idup..jgn gatai2 tau..dun noti2 ye...

    nti mlm2 doa supaya mama kamo berikan kamoo ADEKKKKKK..kahhhhhhhhhhh

    or kamoo dah sedia ke nak adek ni danial...:) jwb danial jwbbbbbbbbb

    ReplyDelete
  19. Happy Birthday Sayang Danial...

    Hampir menitis airmata bila baca ucapan dari Sis plak...

    Danial,
    Gud boy ok..
    Mama & Papa sayang sangat kat Danial.
    Bila besar nnt, kena jaga mama and papa tau..
    May God bless ya, Danialku yang comel..

    HAPPY BIRTHDAY, DANIAL!

    ReplyDelete
  20. alamak...terlepas sudah,,,sowie yer...hapy belated danial cayang.....smuga menjadi ank yang soleh....

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3