Thursday, 10 September 2009

9 Teknik Cakar Harimau.




1)Langkah Pertama
- dalam urutan cakaran harimau ialah seseorang isteri perlu mengurut tengkuk suami mereka dengan penuh kasih sayang memandangkan bahagian itu terdapat banyak urat tegang yang perlu diuraikan.

2)Langkah Kedua
- mengurut pada bahagian bahu hingga ke lengan dan diikuti ....

3)Langkah Ketiga
- dengan membuat `jemput-jemput' pada bahagian tulang belikat.

4)Langkah Keempat & 5)Langkah Kelima
- merupakan sentuhan yang cukup penting dan perlu kreatif dan ia dimulai dengan `cakaran harimau' - menggunakan kuku yang telah dipotong bermula dari bahagian tengkuk membawa ke pinggang.


Cakaran itu hendaklah diselang-selikan dengan urutan labah-labah, bermula dari pinggang hingga ke bahagian tengkuk. Perlu diingat cakaran itu hendaklah berupa cakaran manja dan dilakukan dengan penuh kasih sayang

6) Langkah Keenam
- dengan menggenggam kedua-dua tapak tangan dan kemudian tepuk-tepuk pada bahagian belakang badan suami dari atas hingga ke pinggang.

7)Langkah Ketujuh
- sebenarnya merupakan satu `bonus' tambahan di mana setelah diurut, suami berasa tenang dan seronok.

8)Langkah Kelapan
- Selepas itu, bisikan kalimah sayang ke telinga suami seperti `Saya cinta padamu' atau dalam bahasa Hindi `me tum fe Piar kar pi hu,'' katanya.

***..kalo raser tak munjarabbb jugakkkk ko guner jerk langkah SETERUSNYA nihhh***.........................LANGKAH KE9!!!


REAL PUNYA CAKAR HARIMAU...........................

9)Langkah Kesembilan…


langkahh kesembilannnnn compommmm mujarabbbbbbb bebbbb....!!!


21 comments:

  1. alamak!! aku bawah umur. x sesuai baca!

    ReplyDelete
  2. sesuai sgt lah tempek ari ni..mlm ni mlm berkat...yehaaaa

    ReplyDelete
  3. erk..

    waaaa.. harimau..

    selalu tgk kat blog eddie naga..

    ni kat blog ko laks..

    ReplyDelete
  4. wahhh..teknik cakar-mencakar ler nie yer..pandai ko publish mlm2 jumaat nie..kahhhh!

    ReplyDelete
  5. x yah wat cakar2 ar..terkam terus jerk..kahhh!

    ReplyDelete
  6. erk? gambo last tuh cam ngeri jek? or ader maksud lain? ooppss~! hehehehe~!!

    ReplyDelete
  7. auww...cakar harimau...aummm ...hehe tang jemput2 tu aku confuse sikit...ahaks...

    ReplyDelete
  8. aummmmm....aummmmmmmmmmmmmmmm..

    ReplyDelete
  9. wakakkaka!!! bercakar cakaran la peh ni, huhuh!!! ;p

    ReplyDelete
  10. huhu lepas lepas ni calar balar la belakang badan hehe

    ReplyDelete
  11. tp lepas pose ler .. kahhh

    tgk besh ke idak

    ReplyDelete
  12. hmmm...byk betui cakar mencakar dier nih kan..:)

    ReplyDelete
  13. walaweii...ada cakar2 kt cini la....hehehe

    ReplyDelete
  14. bleh aku praktikan ni....tlmbt aku tgk n3 nih....tp x per still bleh coba...hikss..

    ReplyDelete
  15. lps2 cakar2 ni....kite trs terjah cakar kt len...kahhh....langkah ke 9 tuh....kakaka..

    ReplyDelete
  16. ko sll buat cakar rimau ni ka? kekeke

    ReplyDelete
  17. salam shi3la, waaahhh, dah jadi cikgu urut2 la pulak.. dah lama tak masuk sini, dah banyak perkembangannya yer..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3