Tuesday, 27 October 2009

Berita Baik..!!

PEKELILING 11 - Kerajaan bersetuju menaikkan Elaun Sara Hidup (COLA) tanpa mengira pangkat dan tempat bertugas kakitangan awam kepada RM500.00 sebulan.

Berkuatkuasa sepenuhnyer pada oktober 2009.Ia nyer bertujuan bagi menampung kenaikan harga minyak dan barang-barang. Langkah yang serupa disarankan kepada pihak swasta bagi menjamin keharmonian rakyat.

Bagi sesiapa yg belum mendapat elaun ini bagi bulan oktober tuntutan boleh dibuat mulai sekarang.

Elaun COLA ini boleh dituntut di semua Pejabat Pos dan BSN di seluruh negara mulai jam 1 pm hingga 4 pm pada setiap hari kecuali hari Jumaat, Sabtu dan Ahad serta hari-hari kelepasan am.

Kakitangan awam & swasta perlu menunjukkan kad pengenalan diri Jabatan untuk mendapatkan borang permohonan dan wang akan dibayar selepas penyerahan borang yang lengkap beserta dengan 80 penutup botol Coca-Cola....Baru sesuai dengan namanya Elaun Cola! Mhuhuahuaaa....!!!!Dah..pi wat kejer!!





14 comments:

  1. Salam Kak..

    Wahaha..

    Sebut jek COLA tu dah dapat tangkap dah..
    Pernah terima email ni..

    Lawak..

    LAwak..

    Ok.. ok..
    aku buat keja ler nie.
    hehe

    ReplyDelete
  2. weii...pandai la ko buat lawak...

    ReplyDelete
  3. aku nk gelak tguling2 nih...wakakaka...

    ReplyDelete
  4. br aku nk lompat.....tak jadi lak..nasib baik bc smpi abis citer...haa

    ReplyDelete
  5. dulu pernah terkena ngan kawan..
    dia bagi SMS

    ReplyDelete
  6. salam kak,

    bila baca tajuk berita baik

    sy terbayangkan yg danial tu akan dpt adik baru

    huhu

    jgn marah ye kak...

    ReplyDelete
  7. beria aku baca...hampehhh!!!

    lawak ropenyaaa....

    ReplyDelete
  8. salam... nasib baik akak tak ucap tahniah buang karen jer..hihihi

    ReplyDelete
  9. Salam Persahabatan juga:)
    Selalu2 singgah yer...

    ReplyDelete
  10. isk..

    sampai ati ko dik..

    akak tertipu..

    *majuk dan lari nyorok dalam kete baru*

    ReplyDelete
  11. amboi kak nita
    majuk smpi masok kete baru
    ngade2..saje je kasi bakar pundi kencingku..kahhhhh

    ReplyDelete
  12. igt cola igt..brrrrrrrr
    (iklan coke)

    ReplyDelete
  13. hahahahah zuraiwan...
    sib bek ko bc abis kalo x naya jer aku ngutuk ko freesale..kahhhhhhhh

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3