Sunday, 2 May 2010

Santai dihari minggu....

RAHSIA SUAMI terbongkar jua akhirnya..

SUE (bukan namer sebenar) tidak pernah ambil kisah mengenai satu kotak hitam misteri milik suaminya yang tersorok di bawah katil mereka. Sudah 20 tahun kotak hitam itu di situ.

Satu hari ketika membersihkan bilik, Sue tidak dapat menahan perasaan ingin tahu isi kandungan kotak hitam itu. Sue terperanjat dan hairan apabila dalam kotak hitam itu ada tiga biji telur ayam dan wang tunai RM 3000. Dia cuba menyelesaikan misteri itu dengan bertanya kepada suaminya.

"Kenapa abang letak 3 biji telur ayam di bawah katil kita? "

Suaminya terperanjat beruk tetapi masih mampu menjawab, "Sayang, setiap kali abang curang kepada mu, abang letak satu telur ayam sebagai tanda penyesalan".

Sue terdiam tetapi mampu mengawal kemarahannya kerana tiga kes curang dalam tempoh 20 tahun mereka bersama masih boleh dimaafkannya. Kemudian sue bertanya lagi, "Tapi abang kenapa ada duit RM 3000? "

Dengan suara terketar-ketar suaminya menjawab, "Setiap kali telur itu cukup sedozen abang jual dan duit nyer abang letak dekat situ ".



haku kalo jumper benda pelik-pelik jangan kater nak tunggu 20tahun dan dan tue jugak haku nak tau aper kejadahnyer dalam tuh....


8 comments:

  1. uishhh dasyat..maknanya, spanjang 20 tahun tu..tiap2 hari dia curang,,, aiyyookkkk

    ReplyDelete
  2. Kelakar seram laaa entry ni....heheee...

    ReplyDelete
  3. lama benor...huhu..kalau saya mesti tak menyempat-nyempat je nk bukak..

    ReplyDelete
  4. mak aiii giler kentang punya curang ni laki tu kan isk... pengsan bini dia camni...

    ReplyDelete
  5. kekekeke..kelakarlah cite ni..but at the one side, mmg hampeh gilerlah laki die..=p

    ReplyDelete
  6. dah x tau brp ribu kali dh curang tuh.. kelako pun ye gak entry nih.. leh buat sy tergelak.. hikhikhik..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3