Wednesday, 25 August 2010

Dhamirah sudah votak lohh..

Dhamirah dah cukur rambutnyer maser kat kampung tempohari..


Haku takder buat majlis beria pon..cumer panggil bidan kampung cukurkan rambut Dhamirah...
Bidan tue suh haku cukurkan sendiri..katernyer kalo maknyer yang cukurkan rambut anak, nanti anak dengar kata...

tapi haku yang tak berani,kang berdarah plak kepala anak haku...so haku biarkan bidan yang buat...kalo berdarah pon takder la haku ralat sangat....

sepanjang rambutnyer dicukurkan Dhamirah tidooooooooooo dengan lenanyer....baik tul anak mama nie..senang kejer bidan tuh..


eh korunk prasan tak Dhamirah dah tombam..??prasan kan...kannn...baik korunk prasankan ajer....

maser timbang sebulan tuhari diyer dah 4kilo lebih dah..dah sarat pon badannyer..terasa ler biler dukung diyer..peluk pon rase puasssss.


Perkembangan terbaru hari ker 50 Dhamirah:

Dhamirah sudah boleh senyum biler diagah...tau agah aper,taktau kalo carik sendirik.
Dhamirah dah boleh kasik respon biler kiter bercakap-cakap dengan diyer.molotnyer berkumat kumit bersembang ngan kiter balik...

haku rase kan Dhamirah agak cepat responnyer...sebab diyer belunpon 2 bulan lagik tapi dah berkembang dengan pesat.bagusssssssssssss....


Nampak tak kepala Dhamirah bertobek sikit tuhhh....
kepala berdarah pon boleh diyer tido dalam iman lagik cakap ko..
ko bolehhhh..??

bidan yang dah biasa cukur rambut baby pon boleh berdarah cer bayangkan haku yang cukur tadi...errr ngerinyer jangan bayangkan.

Selamat sodah semuanyer...dan sampai kesodahhh diyer lena diulit intan..bagusssss, semua kerja menjadi lebih senang dan pantas.


balik dari umah bidan Danial persoalkan haku...biaser la diyer memang banyak nau soklannyer..

Danial : mama aner ambut adik nie *muker terkejut,siler bayangkan*

Haku : mama dah cukurkan

Danial : eii mama nie ahat la,ukur ambut adik..eiyan adik *mama nie jahat la,cukur rambut adik,sian adik*

Haku : cukurlah baru adik comel

Danial : tak ader lah..otakk jer enial engok *botak jer danial tengok*

Haku : botak la baru cantik, nanti mama botakkan rambut danial yer

Danial : ishhh takmo lahhh..

Haku : naper takmo lak..

Danial : anti enial tak encem la.. *muker seriyes tak bersalah perasan hensem*






20 comments:

  1. mmg tembam anak dara ko ni weh...pipi tu gebus betul...bertobek tu...kalau aku pun tak berani wei mujur dhamirah behave je...kalau tak lagila kan...

    ReplyDelete
  2. huhu..budak kecik2 dah tau nak melawo..abih la ko shiela..tu belom dhamirah besor sikit.. :)

    ReplyDelete
  3. elok je dia tido yer...hahahaha. danial tu byk akal tol.

    ReplyDelete
  4. alolo tombammmnya dhamirah, mesti mama dia ghajin susukan dhamirah ni...

    aku pun gerun gak nak wat kerja cukur mencukur ni...

    huhuhu....

    ReplyDelete
  5. Adhwapun semangat... timbang sebulan aritu 4.3kg... skang ni tak taula... aku tak larat nak kendung lelame..

    ReplyDelete
  6. Salam Hakak:)
    Comelnyerr baby hakak:)
    Geramnyerrr:)

    ReplyDelete
  7. salam..
    cumilnyer dhamirah...
    kisz sket...

    ReplyDelete
  8. alahai, mmg comel btul dak dhamirah ni, pipi gebusz.Danial pun da pandai sayang adik ek..pembela adik dia ni..siap ckp mama jahat lagik..hehe

    ReplyDelete
  9. heihihi.. lawak tu danial nie...
    amboi... lena betul dhamirah tido

    ReplyDelete
  10. adeihhh dh luka pon tak nangeh..bagus btol...

    haishh geram je tgk..comell..!

    ReplyDelete
  11. salam..very the cubby dhamirah..besarnye tobek kepala dia, mujur tak nanges..

    ReplyDelete
  12. seronok ler dh ada sepasang, hehe..

    Nanti tanya ler kat Danial..dia sayang adik dia byk mana..syg mama dia byk mana...hehe

    ReplyDelete
  13. tembam ye pipi dhamirah tu....labuh...hehehe...

    ReplyDelete
  14. Dhamirah............auntie sangat geram dgn pipi kamu yg tembam itu..........

    ReplyDelete
  15. ha kena tobek..masyallah seriau aku

    ReplyDelete
  16. tobek pun sedap je dhamira tu lena no..huhuhuhu mmg ms ko ngandung kan dhamirah ni kuat tido kot miahahahaha

    ReplyDelete
  17. dulu ms danish pun penah kena gak..tp skit je..teruk lg dhamirah..a'ah w/pun bidan yg byk pengalaman tp kdg2 tu kan ada tersilap skit almaklumlah kan kita bknye perferct..ewahh ayat nyamfahhh :)

    ReplyDelete
  18. ko sapulah ngan bby oil cepatlah rambut dhamirah tumbuh hehehehe..then satu lg takut ada daki2 yg melekat..kalo letak bby oil sng nak tggl

    ReplyDelete
  19. mlm2 lglah si dhamirah tido lena sbb ada ekon hahahahahaha

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3