Friday, 3 December 2010

Hitler Bengang Kes Kekasih Cium Mulut Depan Pavilion

korunk ader tengok tak video budak bercium molot depan pavillion tuh?
perghhh memang hebat lah bebudak skang,beromen dijalanan..!!
dah takder malu-malu dah..agak-agak diri sangap nak beromen, kat jalan pon bulehh.
apsal ko tak wat hubungan seks jerk terus kat tepi jalan tuh..
boleh buat wayang free..compom glamor satu dunia..!!!

nie haku malas nak start neh..kang kalau biar haku membebel kang tercabut semua huruf2 kat keyboard neh..huhhh

bukan itu yang haku nak citerkan sebenarnyer tapi yang haku nak jajakan kat korunk VIDEO MANTOP Hitler yang bengang giler dengan bebudak yang comolot tuh..bebawaklah sedar diri yer.

korunk wajib tengok video neh..!!




Kredit penuh :fitrihadi.com


tengok tau video kat atas neh.terbaikkkkkkkk...!!! kelakor dan punya maksud yang tersirat.

6 comments:

  1. ish..comolot pun alin dah xselera nk nengok jgn lar nak beromen kt tepi jalan..xsenonoh tul lar bebudak sekarang..jd takot plak biler pikirkan apa akan jadi pd zaman anak2 kita nanti..? nauzubillah mintak dijauhkan..

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    gelak guling2 aku sensorang pepagi bute ni...

    ReplyDelete
  3. hehehe, hitler tuh semua dia nak komen. pasal org comolot ler, pasal proton inspira ler, pasal tak de tiket bas nak balik raya lah. dah byk versi gak tengok, mmg terhibur

    ReplyDelete
  4. Tak senonh tul video tue kan..aper nak jadi budak2 skang ni. Best ar video ni..hi.hi..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3