Friday, 11 February 2011

Ini untuk Follower Saya..!!

4 ekor kura-kura,beli maser kat Bukit Merah

5 ekor cengkerang siput kut( keychain ) , beli maser pegi Pangkor baru-baru neh


4 ekor ikan paus *paus la sangat*.Beli maser pegi Pangkor jugak

5 buah Fridge Magnet. ini beli maser pegi holiday kat Cameron Highland coti yang lepas.


ader 5 ekor FM dari Bukit Merah. Semua binatang neh adalah besar-besar punyerrr..


then FM neh ader 4 ekor rama-rama dan 3 ekor buaya..Binatang neh kecik-kecik sajer dan takder tag dari maner.

Semua sekali ader 30. Anggap jerk ini giveaway dari haku.eh first giveaway okeh,haku tak pernah buat giveaway lagikk la sebelum neh..huhu

so ader 30 orang follower yang bertuah akan dapat.nak bagi semua Follower haku tak mampu, so kiter buat cabutan bertuah okeh.adil sikit kan.

nanti hari Isnin haku bagitau yerk. Senang jerk,simple giveaway from me. memang niat nak kasik kat follower haku pon cumer nak bagi pader yang betul-betul nak jerk laa. Kang sesajer bagi jerk kang ko campak plak hakunyer GA neh.sian haku susah-susah beli jerk tau...

agak-agak nyer, korunk nak join tak GA haku neh.....hahahaha

**Jommm join haku,kiter kayo sesamer.Jangan luper klik HB haku kat bawah neh tau.TQ dear ..!!**





23 comments:

  1. aku nk Fm jer..yg kura2 x mo..leh?hahaha

    ReplyDelete
  2. aku nk gak....bleh ke? hehe

    pstt; lama giler aku x jln2 cini weyyy...kt opis tak leh nk berblogging..huhu..

    ReplyDelete
  3. aku nak FM!!!!!!!!!!

    eh yg pengomen ngetop dulu tu... ko dah pos ke?? aku tak patpun huhu

    ReplyDelete
  4. aku nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    katak tu somellllllllllllll

    ReplyDelete
  5. ai join jer..harap2 dpt yg stoberi tu. tehehehh :D

    ReplyDelete
  6. salam...
    fuhh..best ni....nak joint la GA ni..nak keycin tu..lawa

    ReplyDelete
  7. haku nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk lg2 FM yg dr zoo tu .. cuteeeee

    ReplyDelete
  8. salam akak...
    nk jugakkk!!! kikikiki...
    nk fridge magnet (gaya tk aluuuuu...)

    ReplyDelete
  9. as salam..

    nak etek key chain...boley?

    ReplyDelete
  10. cun cun keychain and fm ko beli :)

    ReplyDelete
  11. da dapat tengok hadiah...harap2 dapat jadi salah seorang pemenang...

    saya nak kura2..bestnyer..sangat minat sama kura2..bestnyer..!!!

    ReplyDelete
  12. byk betul hadiah utk GA ni ye..
    bestnya..kalau bertuah nak FM..hehe

    ReplyDelete
  13. kak, saya nak FM dr Cameron Highlands tu yer..tak kisah la yang mane satu..time kasih yer akak...:)

    http://akuolind.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Asalam faish..klu dapat k.atie nak FM CH tue...

    ReplyDelete
  15. chea94.blogspot.com

    nak keychain ikan paus

    ReplyDelete
  16. tak menang..so tak dapeklee..huhu

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3