Friday 5 August 2011

Selamat Hari Lahir Pengarang Jantung Mama.




Selamat hari lahir sayang,
Mama sentiasa mendoakan segala kebaikan untuk anak mama disetiap saat nafasmu,dijaga dan lenamu,disiang dan malammu...fiddunnia walakhirat.

Mama mendoakan agar abang menjadi anak yang soleh ,anak yang mendengar kater, anak yang taat, yang bijak dan yang pintar..

Mama selalu mendoakan agar abang akan bisa belajar untuk berdikari dan menjadi ketua kepada adeq,menjaga dan menjadi contoh yang baik kepada adeq.

Dan lagu ini untuk kamo sayang.
bila kamo besar nanti dengar ya lagu ini...




Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Chorus (2x)
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku



Selamat Hari Lahir sayang
Mama dan Papa love you so much..!!!
Semoga kehidupanmu diberkati nak…. fiddunnia walakhirat… ameen..


Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!

~CNN~

Jom join haku,kiter kayo sesamer.Jangan luper klik HB haku kat bawah neh tau.!!

7 comments:

  1. HAPPY BESDAY DANIAL LALINK...

    semoga pjg umur , murah rezeki & jd anak yg soleh tau

    ReplyDelete
  2. slmt hari lahir abang....
    kejap jer dah jadik anak teruna yer...
    dgr ckp mama dan papa...
    jgn nakal2...

    ReplyDelete
  3. epy beday utk abg long. huhu :D

    ReplyDelete
  4. selamat tambah umur abang long!hehe~

    ReplyDelete
  5. eppy besday danial..

    moga menjadi anak yg soleh..
    jaga adik baik2 yea..

    ReplyDelete
  6. hepi belated bday dear danial...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3