Saturday 22 October 2011

Happy Weekend

Gambar diambil dari ruangan mukabuku*kredit kpd empunya*


kalau diikutkan logik dot kuning ni tak bergerak langsung. Tapi kalau ko tengok ianya bergerak jugak berkemungkinan besar ko tengah stress atau tengah pening-pening lalat skang neh.

So berehatlah.

Dihujung minggu yang indah ini adalah maser terbaik untuk kiter berehat,berehat dari stress,berehat dari kerja-kerja yang tak pernah habes dan berehat dari rase segala kesesakkan dan kekusutan minda.

kalau perlu keluarlah dari kepompong kehidupan isnin hingga jumaat itu.pergilah nikmati indahnyer ciptaan Tuhan, berseronok dan bergembiralah bersama anak-anak dan kawan-kawan kerna esok belum tentu ada untuk kiter.

Haku sememangnya menantikan hari minggu kerna hanya hari minggu sahaja haku luangkan sepenuh maser untuk anak-anak,melihat anak-anak ketawa, melihat mereka menangis dan melihat wajah suci itu tido di pembaringan.Melayan mereka bermain dan bergembira bersama mereka adalah satu kepuasan untuk haku.

Dihari minggu inilah juger saat haku menyibukkan diri untuk memasak kesukaan en suami dan anak-anak.Bila haku sudah siap masak tapi anak-anak taknak makan haku akan cuba fikirkan untuk masak yang lain pulak sehingga haku puas melihat anak-anakku berselera menikmati hidangan yang ku masak. dan itulah kepuasan untuk haku.


So how about you?
Happy weekend ya Friends.


Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!

~CNN~

3 comments:

  1. betul ke mmg tak gerak.?aku tengok bergeraklah. wei.mmg aku stres ke..oh tidakkkkkkk

    ReplyDelete
  2. mmg nampak bergerak sampe fening tgk.mmg haku ngah stress jawapnya

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3