Saturday, 12 November 2011

Mariah Carey Turun 30 Kilogram Selepas Bersalin

Saper tak kenal mariah carey ?
Kalau mariah carey tak kenal ko itu haku percaya tapi kalau ko tak kenal mariah carey silalah terjun KB Mall sekarang jugak..hahahaha


Mariah ketika sarat mengandung.


Mariah turun 30 kilogram selepas enam bulan melahirkan anak kembarnya, Monroe dan Moroccan



petikan kater dari mariah carey di mStar


"Semasa mengandungkan Monroe dan Moroccan saya mengalami peningkatan berat badan yang sangat mendadak dan sukar untuk menguruskan diri kerana cepat berasa letih.

"Saya berusaha untuk kurus bukan sahaja kerana mahu kelihatan cantik tetapi mahu menjadi seorang yang sihat dan dapat melakukan aktiviti dengan cergas," ujarnya.

"Selepas bersalin saya lebih banyak mengamalkan diet yang ketat sebelum benar-benar dapat melakukan senaman bagi mengurangkan berat badan," ujarnya.

Dia terpaksa menunggu selama enam minggu sebelum dapat membuat senaman kerana melakukan pembedahan ketika melahirkan anak-anaknya.

kredit mStar


Dasyat ko...!!!
kagum haku.
terhiris rase hatey,terasa seperti disiat-siatttt pulak hatey neh....hahahaa..

Haku takat turun 5kg pon dah sujud syukur kau..

Tapikan mariah carey neh dah 41 tahun tau..kalaulah ambik gambar haku kat sebelah diyer, mesti orang cakap haku neh yang umur patpoloh satu tahun dan mariah pulak baru tiga poloh tahun kan?

nangessssss..!!!


Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!

~CNN~

10 comments:

  1. retis...ada duit..anak pun upah orang babe hehehehe...

    i pun turun 10kg pas bsalin pe hahahahah..yelah dulu masa pgnent 69kg...dah deliver tggl 59kg..okay le tu hahahha dah kuar anak kan :)kikiki..

    ReplyDelete
  2. klu aku pon, sure terjun bangunan klu nk banding bdn aku ngn si Mariah Kari nih.. huhuuu... payah bebeno la aku nk turunkan berat bdn aku nih... ari2 kejap je aku kurus lps oprate, pas2 gomok semula... mane xnye, mentekedarah je koje... hahaha...

    ReplyDelete
  3. alahai...sakit perut aku gelak dgn lawak 41 tahun tu...
    diorg ni pitih byk, nk exercise tu ada personel trainer nk bg tau betul ke tak... tp aku takjub gak la, lps 6 mggu da bleh senaman..aku ni masih takut lg dgn luka czer..huhu

    ReplyDelete
  4. http://diyadaniablogspotcom.blogspot.com/2011/11/bueaty-contest-aina-rahman.html

    ReplyDelete
  5. monday muning kak....

    wahh....tercabar jiwa bace entri hakak neh...muahahahaha...

    sabo je larhh...
    tkpe2...nie pembakar semangat tuk kuwus neh...

    ReplyDelete
  6. Ben : hahahaha kooooo..gajah dah jadik kancil dahh.:)

    sisdee: ok jugak 10kg kak oii..haku 5 jerkk..kehkehkehh...

    chamizah: eh ko maner der gemuk kak..ok jerk haku tgkk..

    mila: betul-betull haku pon dah setahun still seriyau lagik tauu..

    kaklong:ok tq

    MDT : tau takper..mak ponnnn..!!

    Atie : pembakar jerklahh...hahaha ko dah kuruslah dikk..

    Sidratul :sentap hatey mak nakk..!!

    ReplyDelete
  7. bnyak kilo turun..nurul turun byk gak tapi pastu naek semula.haha

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3