Friday 1 February 2013

Nak Jumpa UAI

Assalamualaikum kesayangan.

Salam pagi jumaat yang barakah. Alhamdulillah, kita masih lagi bernafas di pagi yang indah ini. Nikmat Allah yang mana yang mahu kau dustakan..Bersyukurlah kerna bersyukur itu adalah penenang jiwa yang paling mujarab. Semoga yang sulit akan dimudahkan, dan yang sakit akan dipulihkan....


Hari nie nak share ngan korunk jadual kuliyah Ustaz Azhar Idrus. Mungkin ramai yang dah tahu dan mungkin jugak ader yang belum tahu jadi yang belum tahu sila lah ambik tahu yer.Manalah tahu kot-kot tempat korunk pulak yang ader dalam senarai kannn...so bolehlah pergi nanti.


Alhamdulillah Perak ada dalam senarai jadual kuliah ustaz Azhar Idrus untuk bulan februari 2013. Kebetulan tempat beliau datang agak dekat jugak ngan Teluk Intan.

23 hb Feb dekat Masjid Jame' Lama Gopeng. Kalau nak ikutkan dalam sejam perjalanan jerk dari umah haku..In syaa Allah haku akan cuba untuk menghadirkan diri ke kuliah beliau yang ini..semoga Allah permudahkan perancanganku. Dah lame teringin sangat nak ikut kuliah ustaz secara live macam nie. selalunya layan you tube aje dan kali nie tak nak lepaskan peluang yang datang depan mata.Wajib hadirkan diri jugak..!!

24 hb Feb pulak dekat pasir salak. Sejam jugak kot dari Teluk Intan tapi jujurnya haku sendiri tak pernah sampai lagi Pasir Salak. So memang tak dapat nak agak berapa lama perjalanannya tapikannnn malunya tak pernah sampai sane lagi...dekat jerk kot..eh camner boleh tak perasan akan kehadiran Pasir Salak dalam peta Perak nehh...takpe takpe kite masukkan dalam list jalan-jalan cari makan ke Pasir Salak untuk tahun nie jugak..In Syaa Allah..hiks

Kalau tengokkan jadual ustaz, kuliah beliau akan ader jugak dekat Selangor dengan Pahang tue..selebihnya semua dekat Terengganu jerk. So korunk yang berdekatan dengan tempat-tempat yang berkenaan bolehlah buat perancangan awal untuk hadirkan diri.

Mudahan dengan ilmu yang kiter dapat sewaktu kuliah ustaz akan memberi manfaat dalam kehidupan harian kiter. Yang penting bersihkan hati dari bersangka buruk dan bersedia berlapang dada untuk menerima ilmu. In Syaa Allah semuanya akan dipermudahkan....:)





“Barangsiapa yang membaca Surah Al Kahfi pada hari Jumaat, dia akan disinari cahaya di antara dua Jumaat.” (HR An Nasa’i dan Baihaqi)


 
Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!


~CNN~

6 comments:

  1. As salam dear,

    Hmm glamer uai sekarang nie kan..pendekatan dia tu yg buatkan kita semua tertarik......

    ReplyDelete
  2. Alaaa..kat bangi tak der dlm jadual lah.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...Taiping ni ustat tak penah sampai lagi..
    Rasanya kalo dia mari sini...mesti ramai menggiler ler orang...hehe..sbb tempat yg selalu dia pi pun dok ramai lagi orang, kang??

    Tak penah sampai pasir salak??
    ish..ish..kelakar lagi. Dh ler tak penah masuk naik menara...pasir salak pun tak penah sampai ke?? adeii..
    Akak tahun lepas sempat lalu jer..
    Tp gi kali ni sempat sampai ke kompleks pasir salak bagai...hehe...amek aura semangat kental datuk maharajalela gitu..ngee


    ReplyDelete
  4. **owh lupa, ari tu akak gi bandar teluk intan tu masih siang...tp dh petang laa. pasar malam dh mula tp gerbang malam tentu belum ada apa2 lagi sbb dia kan lepas2 maghrib baru bukak selalunya, kan..
    nk kol..takde nombor telepon, hehe.

    ReplyDelete
  5. wah padat jadual ustaz azhar ye... ;)

    ReplyDelete
  6. Lynn :
    Betul lagipun ustaz lebih mesra ngan rakyat gitew..hiks

    Fiza Rahman :
    nasib Perak ado..eh meh ler Perak...leh laga2 pipi..:)

    Alona :
    hahahahha teruk kan kakk...malu kat ko tau kak..kalau ustaz pegi taiping harus haku balik kg jugak...lagi best..:)

    puteraduyong :
    tuelahh...kagum tgk..:)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3