Tuesday 11 June 2013

Penawar Al Manna

السلام عليكم


Dipetik dari wall Tabung Wakaf Khas Kesihatan

" Di saat perubatan moden mengatakan sudah tiada ikhtiar yang mampu menyembuhkan, kita diajar untuk tidak berputus asa dan terus berusaha. 

Semalam kami dipertemukan dengan Al Manna, sejenis penawar yang ada dinyatakan dalam Al Quran. Kami berhasrat untuk memberinya kepada angah (gambar) serta semua pesakit yang memerlukannya secara percuma. Harga runcit produk ini ialah RM120 seunit. Kami cuba mendapatkannya pada harga yang lebih murah. Syarikat ini mencadangkan kami membeli 70 unit produk ini dan harganya boleh dikurangkan kepada RM90.

Kami dengan rasa rendah diri menjemput semua untuk bersama kami nembantu dan menaja pembelian produk ini pada harga RM90. Kami memerlukan sekurang2nya 70 orang. Anda juga boleh membeli untuk diri sendiri pada harga RM90 dengan kami.." 


************************************


kredit picture dr The Power Of Al-Manna

Ini adalah Penawar Al Manna yang dimaksudkan...iaitu sejenis getah tumbuhan yang ada dinyatakan dalam Al Quran..Kebaikannya telah dinyatakan di dalam 3 kitab suci terhadap kesihatan semenjak tamadun manusia bermula:

1. Taurat (Exodus 16:31)
2. Injil (Exodus 18:78)
3. Al-Quran (Baqarah 57; Wa'qiah 28)



Prebiotik : adalah sumber makanan bagi merangsang pembiyakan bakteria baik di dalam sistem pencernaan rendah yang membermanafaat kepada kesihatan tubuh badan manusia yang dikenali sebagai Probiotik.

Probiotik : adalah bakteria baik yang hidup di dalam usus besar sejak manusia dilahirkan. Probiotik adalah penting dalam menjamin kesihatan tubuh bagi tujuan, merangsang immune sistem, menyah sisa makanan yang tidak boleh dihadam, menyah toksin dalam badan, menyingkir lebihan lemak dan menghalang pertumbuhan bakteria jahat. Dengan itu probiotik dapat menghalang tubuh daripada penyakit berbahaya seperti kanser, kegagalan buah pinggang, kencing manis, jantung dan lain - lain.

*********************************

So CNN sangatlah berharap agar ada diantara pembaca belog Chenta Hatey akan bersama-sama membantu dan menaja dalam pembelian nie..CNN taknak dapat pahala sorang-sorang, CNN nak kongsi dengan semua pembaca belog Chenta Hatey..biar kita sama-sama dapat pahala..Kalau tak mampu untuk keseluruhan harga pon tak mengapa...cukuplah dengan sedikit pemberian sumbangan dengan wang yang terlebih baki didalam akaun biarpun hanya RM 1..


Untuk Sumbangan boleh masukkan ke dalam no akaun dibawah yer atau boleh PM admin Tabung wakaf kesihatan atau terus contact admin. Terima Kasih.

Maybank Acc : - 155127004797  -  Mohd Najib Khairudin (admin TWKK)
Sila maklumkan semula kpd admin via 0196202690 untuk tindakan dan rekod.

FB : Tabung Wakaf Khas Kesihatan
Boleh contact Admin ( SMS) ke 019-6202690



Terima Kasih Sekali lagi..



" Setiap penyakit ada ubatnya,Jika ubat itu tepat maka penyakit itu pasti akan sembuh dengan izin Allah "





Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!


~CNN~

2 comments:

  1. Saya menjual Gum Arabic atau Al-Manna dari jenis Acacia Senegal gred 1, iaitu Gum Arabic yang terbaik, ia diimport dari Sudan. 100% asli tanpa bahan pengawet (Pure Food Grade Gum Arabic Acacia Senegal Powder KB-120, kibble size: < 125 Micron, hand-picked and hand-selected, High quality Acacia Senegal Gum Arabic Powder , meeting all foods, Pharmaceutical, and cosmetic qualifications, Purity: 99.50% Minimum). Harga RM150 sekilogram. Sms saya: 0136402967 dan sudi-sudikanlah lawati blog saya: http://gumarab.blogspot.com/ Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Salam tuan haji macam mana nak pastikan arabic gum tuan haji 100% asli dari sudan boleh emailkan saya Certificate Origin Yang tuan haji dapat semasa import saya perlu 20 kg untuk di campur dengan kopi arabic gum email saya nasirpmnc@yahoo.com.my

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3