Thursday, 4 July 2013

Kalau Dah Terluka, Parut Jua Akhirnya

 السلام عليكم

Tajuk takmo kalah...:P



Awal tahun lepas adeq jatuh waktu tengah main-main dengan abang..haku pernah hupdate kat sini http://faish5807.blogspot.com/2012/01/2012-yang-awesome-setakat-ini.html.

Dalam tengah dok seronok main dengan abang tiba-tiba adeq nanges sebab tergelincir kat simen..yerlah korunk berdua main bukan sebarang mainan..mau tak jatuh kalau buat ice skating dalam rumah siap pakai stokin bagai.Mama larang korunk buat tak tau jerk..elok jerk mama cakap "kang jatuh mama tak tahu yer " terus kedebuk adeq jatuh...masin sungguh mulut seorang ibu kann...hiks

Pecah jugak bibir adeq tue taw..


dan nie gambar adeq di usia 3 tahun..hasil berice skating dalam rumah akhirnya dapat lah parut kekal abadi di bibir adeq.Dah setahun berlalu,nampak gaya macam takmo hilang dah parut tue..nasib ler parut tue dok kat tengah-tengah bibir, idak ler nampak sangat walaupun sebenarnya nampak juga tapi tak berapa nampak sangatlah...hahahahaha....


takpe deq, luka di bibir orang nampak tapi kalau luka dihati tiada siapa yang tahu..nak nak kalau lukanya meninggalkan parut memang susah nak diubati.eh tetiba plak mak kau neh.sesuatu sangat kan..wakakakkaa..



Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!


~CNN~

6 comments:

  1. walau berparut..kecomelan tetap terseelah

    ReplyDelete
  2. Takpe parut tersembunyi
    Masih cun macam maknya lagi :)

    ReplyDelete
  3. Siannya. Terbelah ke bibinya tu?

    Betul tu. Parut di hati memang x der ubatnya.

    ReplyDelete
  4. x pe ader parut pun adik tetap nampak comel.. parut pemanis tuh klu kt bibir.. hehe..

    ReplyDelete
  5. adek dh beso ... dlu jmp baby lg..
    nmpk sgt dh lama x jmp ko weh .

    xpe, adik still cute.. hntran x trun punye

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3