Friday, 19 June 2009

Danial Tido tak kira tmpt...

Sebenar nya time dokk mandi manda kat Pulau pon diyer bley bantai tido jugak time tuh...nasib tak lemas dalam ayor..sedar2 dah longlai tido kat tangan haku tau....huhhhh wat haku riso jerk Danial nihh tau...nasib hubby haku pasan diyer dah tido...

kat sini ponn diyer bleyy tido gakk....hohohoooo Danial oiiiiiiiiiiii.....!!fanasss fanassss ponn ko lehh lena diulit intann lagikkk....

Tido lagikkkk....nie ponn dok fanasssss terik tauuu...diyerrr takder prasaaan punyer....janji bley tidoo sodahhhhhhh...

Tidoo lagikkkkkkk....wooohhhooooooo....!!

13 comments:

  1. penat ar Danial tu..
    hahhaa...
    asal ble tdo xkisah kat memaner pown..
    tdo jerk..
    tapi kalau aku plak nk tdo suka hati, mcm lain plak..
    hahhaa...
    caya ar Danial..

    ReplyDelete
  2. senang ler kalau bw bjalan...Danial senang tido..kalau putri aku tue...mak aiii mmg susah woo....
    ~ Masuk ar contest anak tido tue..

    ReplyDelete
  3. mamanyerr bagaimana pula..? bayangkannnn.. heheheh!

    ReplyDelete
  4. Wakakak Sesuka hati jek dia nak lading kat memana...Dah letih kot layan mama dia...ngeh3X.

    ReplyDelete
  5. haih...kasihan danial..penat barangkali..tp kire oke lah die pnat die tido..kene yang penat meragam..adoi..letih...heheh..look..danial isap punting :P sure folo mama mase kecik2 dulu :))

    ReplyDelete
  6. macam senang jer anak ko tido kan..comei

    ReplyDelete
  7. ini shoulder to sleep on..ekeke...sonang bonar...anak ko ni..

    ReplyDelete
  8. senang eh dia tido...!

    separuh budak, azab la nak suruh tido...

    ReplyDelete
  9. Hello Kak,

    Nice and interesting blog U have..
    Biasalar budak senang zzz kan..
    X kira mana mereka pun setelah penat berjalan-jalan sepanjang hari..:)

    Hope to hear fr U soon..
    Do comment my blog,k

    ReplyDelete
  10. salam shi3la, huhu.. mesti dah penat giler tu.. dah tak mampu nak angkat mata lagi dah tu.. dapat pulak puting, lagi la stim jer mata danial tu..

    ReplyDelete
  11. bgslah kalo cam tu..sng jerk kalo nk pi mn2..
    danish aku..penat cm mn pun xmo tido selagi boleh main...main je keje dia...
    kalo betul2 penat seharian x tido...bru lah nk tido...sggup terlepas cite otomen kt tv..kahhhhh

    ReplyDelete
  12. puting tu penyedap tido x kira dimana...hehehe...

    ReplyDelete
  13. tidur di mana2 tu faktor keturunan la tu!huhuu.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3