Friday, 26 June 2009

TEKA TEKI TEKA TEKUK..!!!

Salam All..

yuhuuuu...ari nie last day yerk untuk Teka Teki Teka Tekuk tuhhh....

Adalah Diingatkan bagi yang Teka Harga Camera tuh tapi tak memenuhi syarat yang haku letak...
PENYERTAAN ANDA DIKIRA TERBATAL YERK....

hari nie haku akan Jalan2 sportcheck kat Blog korunk yang meneka harga Camera nihh...

Hadiah untuk yang meneka harga dengan tepat
adalahhhh RM 300.00 hengget TAPI BUKAN DALAM BENTUK WANG YERK...Jenggg Jenggggg adalahhhhhh..huhuuu taklehh citer lagikkk...tungguuuuuuuuuuu sehingga keputusan diumumkan....

TAPIKAN kannn SEBENARNYER KANNN
takder la VOUGE SANGATTTTTT hadiah tuhhh......kuwang-kuwanggggg....


9 comments:

  1. wahh hadiah bnilai rm300 tu? fuyooo....rase2 aku dpt ka?

    ReplyDelete
  2. wah2... saper laa yang bertuah itu ekh

    ReplyDelete
  3. besh nye shi3la..
    sowe aku x masuk cz aku dh leh agak aku ni ampeh .. sure x reti nak teka

    ReplyDelete
  4. dah wat entry khas..ekekek

    ReplyDelete
  5. apa $300 wah.. cheap ni :) mana beli? ebay ke?

    ReplyDelete
  6. wow!!! RM300..sungguh malatop hhaduah misteri itu....kagum..kagum...

    ReplyDelete
  7. wah.. mahalnya hadiah sis..

    apakah bendanya itu..

    nengok...?

    hehe..

    ReplyDelete
  8. percutian 3 ari 2 malam ke?? hehehe

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3