Tuesday, 7 July 2009

Aksi Danial

ADER TALENT JADIK MODEL HIP HOP TAK....????


16 comments:

  1. wah Danial mmg ada gaya model hip hop nih....

    ReplyDelete
  2. oppss...aksi menembak pun ada tu...nk tembak sapa tu la?kekekeke...

    ~gambar no 4 tu so cute la...geramnya..jumpa ritu aku x sempat nk cubit pipi dia...huhu...

    ReplyDelete
  3. Anak kita akalu hepi jer cam ni mesti senang hatikan...keep on shooting yer...:D

    ReplyDelete
  4. dik..

    akak bayangkan.. danial nyanyi lagu nehh..

    "jangan ko bimbang sayang.. di mana ku berada.. dengan siapa ku bersama.. jangan bimbang kerna ku mama yang punyerr"

    heheh! hip hop danial..!

    ReplyDelete
  5. Daniall..
    kaulah ratu hatiku....

    Love ya..
    very stylo hoooooo...

    ReplyDelete
  6. tu nari hip hop ke tgh exercise yang???hehe

    ReplyDelete
  7. jd model ye...ummi x setuju!!!uhuuhu...

    ReplyDelete
  8. salam shi3la, fuiyooo danial.. sungguh achik tak sangka la.. kalau cat farish nengok nih, mesti nangis punya la..

    ReplyDelete
  9. ok jer bila tgk gmbor2 ni..tpi kalo live suke beno wat pagai..nk kena babab nie..hehehe

    ReplyDelete
  10. danial cam danish gak...kalo bw pi jalan2...bkn nak dok diam..ada je die nak buat...adoiii

    ReplyDelete
  11. shiela..nti kita jpe lg eh..kali ni kalo boleh aku nk bw danish sekali boleh la die temankan danial..hehehe

    ReplyDelete
  12. YOOOO YOOOO.. wasupp wasuppp bebehhhh...

    caya laaaaaa..smart tuuuu

    ReplyDelete
  13. dh mcm gaya senam robik la aku tgk pic danial ni...hahahahaha

    kamoooo ni kdg2 lawak jugak danial

    ReplyDelete
  14. Danial mmg kdg2 lawak...tmbh2 nengok aksi2 hip hop dia tu...sapa la ajar ek...ko ke yg ajar shiela...kekeke...

    ~masa jmpe ritu dia x sehat kan..so x nmpk ceria skit...sian dier

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3