Wednesday, 5 August 2009

Bualcara anak banak..!!


Bualcara ini berlaku semalam yerk..sambil menikmati hidangan makan malam...takder kener mengena ngan gambor diatas...

haku : Danial..Danial nak adik tak?

Danial : nanakk...nanak adikkk..(nak,nak adik)*sambil angguk kapla

Haku: Danial nak adik minta kat papa

Danial: papa,nanak adikk..nanak adik..

Papa : Danial nak adik betul-betul nihh..?

Danial : nanakkk..*angguk kapla lagikk..*

Papa : ocay malam kang papa buat adik untuk Danial

Danial : otey..(ocay) sambil minum air..

Ocay katernyerrrrr....

Agak-agak semalam jadik tak kitaorg kasik Danial adik...auummmmmm


18 comments:

  1. sh3ila, aku rase malam bsok baru jadi kot..alah mlm besok kan malam jumaat.. tak pon minggu ni ko try la ari2.. ape salahnyer.. bkn salah pon.. bukan berdosa pon...
    benda halal...

    ReplyDelete
  2. nak tergelak baca cite nie..tapi x boleh masuk cmpur saya bawah umo lagik wakakakkakakakka

    ReplyDelete
  3. si shi3la ni
    tiap malam adalah malam sumaat dia
    hii3X

    wah danial nanak adik dah
    aku pun ni loya2 neh
    adakah???
    surprise...

    ReplyDelete
  4. wah3....moga2 bertambah ler ahli keluarga shi3la....aminnnn

    wehhh....duk dlm bilik tu jgn bising2 wehhhh...malu org dengar tauuuu....

    biorlahhhhhh rahsiaaaaaa....

    ReplyDelete
  5. wah Danial.....
    mmmm..
    mmmm..

    nak adik nampaknya...

    sila..
    sila..

    ReplyDelete
  6. harap danial dapat la adik baru..hehe ;)

    ReplyDelete
  7. kakaka....mgugat naluri keibuan aku nih....aku pun nk buat anak jugakkkkkkk...owhh tidakkkk x sabar nak tunggu....huhu

    ReplyDelete
  8. fuh fuh fuh fuh fuh..kat ko laki bini..ha ari2 keje meromen je lah eh..tembak dlm2 tau..jgn bgn..ko biar dulu relax..bg ms skit...pas2 jgn lupa suh huby ko tampo2 skit jubo ko tu..kasi sperma2 die jln ngan lancar..kahhhhh

    ups terlebih sudah..berdekah3

    satu lg...pas tembak tu jgn huby ko terus kuarkan dia pya burung..tgu jap..dlm 1 minit gitu..hahaha takut membazir air pala...kahhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  9. yg len2 dah kawin nak ikut pun bleh

    caiyok2 kahhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  10. oh ye lupa lak..ni petua dr hubyku..ntah mn dia dpt aku x tau..tpi mmg BERBALOI

    aje kamdar je ke berbaloi...kahhhhhhhh

    ReplyDelete
  11. wakakakak
    lawakla la ko ni..
    bekerja la kita sekuatnya..

    semoga papa danial berjaya buat adik dalam perut ko...wakakakkaka

    ReplyDelete
  12. KAHHHH .. abis ler ko ...
    kuor ayat2 power danial yek ..

    ** aku suke betui ler gambo di sebalik ujan tu .. sgt2 besh ..

    ReplyDelete
  13. huh... gua baca el punya tips, meremang bulu... tengkuk.

    betul tu beb, kalau kena teknik yg betul, mesti jadik punya...

    ReplyDelete
  14. kih2...smuga berjaya..usaha keras tangga kejayaan

    ReplyDelete
  15. wah....shiela kau dah nak buat anak ke... samalah dgn si adriana dia pun nak adik...kalau aku tanya dia nak baby tak? mesti dia angguk kan kapla dia..hehehe...

    ReplyDelete
  16. wahhh el terlebey suda
    senyum simpul lak aku baca komen romen dia tu
    sapa2 tak kawin lagi tu nak cuba boleh je...tp make sure
    suda akad dan nikah ye!

    ReplyDelete
  17. Anak ko esok paginya tak tanya ker "mana adik?"

    ReplyDelete
  18. ahakzz.. bagi danial adik cepat2x..cian dia main sorang2x jek

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3