Friday 7 August 2009

Umah Baru

Dah besar tau hamster yang kitaorg bela nih...cian plak tengok dok berhimpit cenggitu..so haku ajak hubby pegi beli umah baru utk derang laki bini...*ishh lambattnyer korunk dapat anak erk..*
hahhhhh...siap beli umah 2 tingkat lagikk untuk derang..kang agak-agak gaduh laki bini kang sekor dok kat atas sekor dok bawah...kang agak-agak nak mengawan boleh mengawan dalam pondok kecik tuhhh...jangan mengawan terang-terangann...malu Danial tengokkk...
Danial yang takder perasaaannnn...caaiiitttttt...!!
upacara masuk umah baru...
bacer doa dolu sebelum masuk umah..kang takder hantu tumpang tido sekali...kuikuikui
ocayy dah lehh rasmi dahhh...
hoyeee...hoyeeee dapat umahh baruu,dua tingkat lagikkk...tuan kami pon umah setingkat jerk...mhuahuahuahuaaa gelakkkkann derangg anak banakk..padan mukerr...!!
owhhhh aksi gedisssss harus ado yoo...huhu

19 comments:

  1. amboi2...siap pindah rumah tu...nnt beranak hamster tu ko asingkan sat g ada yg mkn ank balik..

    ReplyDelete
  2. dulu ingat nk bela kucin..tp nnti balik kg, sape plak nk bg die mkn..sian die mati kebulorr..
    pastu ingat nk bela ikan..pun cenggitu gak..x kan tiap kali balik kg, nak angkut akuarium kot..
    pastu nak bela hamster tp mcm geli plak..hadoiii..
    alih2..akak belalah diri sendirik..kuikuikui..

    ReplyDelete
  3. rindu kat arwah hamster saya..umah baru hamster tu teringat lak sangkar yg ada kt luo umh tu sejibik ar..nak beli mama saya x kasik..nk pinjam sat bleh x kak..try kasik hamster tu minum teh susu msti hamster tu ketagih hikhikhikhikhik

    ReplyDelete
  4. wahhh umah baruuuu ..

    ** beb , cute gile muke ko yg last tu kahhhhh ... leh jadi akak hemsterrr

    ReplyDelete
  5. dah boleh jadik geng vee violet ni, menternak hamster...

    ReplyDelete
  6. Hamster pon ade umah sendirik, kami ni duk menyewa je kak...

    Hamster akak da ade name blom...

    ReplyDelete
  7. wah seronok nyer,,
    bila nak wat kenduri kesyukuran pulak..
    amek berkat duk umah baru..
    hehhe

    ReplyDelete
  8. comel..
    tapi daya geli laa nak pegang...

    ReplyDelete
  9. semoga cepat laa beranak pinak yer..
    sok2 meriah laa umah baru tu ngan suara anak2x dorang
    tak der laa rasa sunyi jek

    ReplyDelete
  10. kasutpink..namenyer hams ngan ster = hamster...wakaka..

    ReplyDelete
  11. Goli den eh ekau nih!!..

    P/s belikan pil subur la..biar dia beranak pinak..

    ReplyDelete
  12. aku ingt ka betui rumah baru...rupernya hamster punya rumah daa....kahhhh...

    hmmm aku hamster kureng skit...cm ular aku pegang...kakakaka..

    ReplyDelete
  13. elok sgt la tu kak cepat sket diorg wat anak nanti

    kih3...

    ReplyDelete
  14. ayo yo
    aku goli de
    bukan kata nak pegang
    perkataan tikus dan adik badik dia pun aku da goli
    meremanggggggggg siot

    ReplyDelete
  15. wahh umah teres dua tingkat...kemain hamster korg eh..kahhhhhh
    ritu lg nak beli hamster..x beli gak aku...lupa la..igt ape ler aku ni..hahahaha

    cantek umah bru hamster tu
    eh sapa nama laki bini hamster ni..kahhhh

    ReplyDelete
  16. bela hamster ni kena rajin salin,kalau tak hancing woo. Aku tak tahan dengan bau hamster ni. Geli pun satu hal..hahahaha

    ReplyDelete
  17. hamster ni beranak ramai kan....hhehe..nanti bykler anak ko...tp cute benor ler hamster ni

    ReplyDelete
  18. ko x geli ka shiela pegang hamster tuh...hehe

    ReplyDelete
  19. hamster..

    aku tak berani nak pegang hamster..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3