Wednesday 21 October 2009

Haku tengah gigih nak abiskan stok citer rayer...

Ari Jumaat lepas punyer cerita..Jamuan rayer LAP....nak taknak haku kener gak pegi kang di cop sombong dan angkuhhh....baru haku nak nyesal segala..time tuh memang dah tak berguna...Baru 2 tahun kat Daerah Hilir Perak nihhh harus tayang budi perkerti mulia...namer baik laki kener jager jugakkkkkkk......!!tak gitewwwwwww.....??

nakkkk makannn ponnnn kenerrrr dengar ucapan mapan jugakkkkkkk....takper layan kan ajer janji dapat makan preeeee....

anak dara bersama mak dara yang vouge....*takmo kalahhhhh kekdahnyer..**

orang-orang besar..makan dihidangkannnn dan dilayannnn ...
hamboiii En Epai dapat makan luper bini diyer yang vouge nihhhh tau.....caitttttt...!!

yang tak baper nak besor macam haku nihhhhh kener layan diri sendiriii...aterrrrr..

nasi yang berani
aper nihhh yerk...jelatah kutt..Kurma kambing...
kalo makan kat LAP memang tak sah kalo takder Kurma kambing..agaknyer Pengurus Wilayah suker nau Kurma kambing nihhhh...agaknyer laaa..
ayam rempahhhh...kalo datang Teluk Intan korunk pegi kedai maner ponnn...ayam berempah mesti ader jual....ayam berempah antara menu utama orang-orang kat Teluk Intan nieeee.....kat pekan Teluk Intan nie laa.....kalo kat kampung-kampung nunnnn...idak plak haku tau yoooo....


haku ponnn dah pandai masak ayam berempahhh niee tauuuu....kelassssssss kannnn....haku tanya tokei kedai kat sini camner nak masak ayam berempah nihhh...nasib diyer tak kedekut ilmu..tak ponnn diyer kesian tengok muker hakuuu yang suci nih....tapi ada haku kesahhhhh..... yang pentingg haku dapat Resepi...baikk punyerrrrr....
Dalca..kalo tak silap haku la...
Dalca haku tak baper minat...kalo haku makan pon untuk cicah ngan roti canai jerk...kalo ngan nasi haku tak pandai makan laaa....
hahhhhh semua menu haku hambekk kecuali dalca...siap ayam dua ketul lagik kauu...

see..makcik tengah makan bubur pon ader paparazi yang nak hambek gamborrr..glam tak glam makcik nie deknonn oiiii...



nie kira gambor haku yang paling latest ocay...skang korunk habaq maiiiiiii....mak cik nie macam orang mengandung kaaa....makcik sikit punyer vouge depa kata macam tong dram plakk...jengah balik entry lepas geram makcik yang nie yerk SINI DEKNONNN ....




23 comments:

  1. ye makcik yg pasan voque...
    alah gmbr ni kdg2 buat kite kurus
    kdg2 wat kita gemok
    besa lah tu...
    ko gemuk ke ko kurus ke
    ko tetap shi3la
    kahhh

    ReplyDelete
  2. selagi en. epal (kahh epal aku pggey)
    x komen pape psl body ko tu...alhamdulilah lah kira bgslah tu

    kalo dia komen tu...kena la ko adjust mn yg ptt..kahhh

    ReplyDelete
  3. besa lah ari raya kan sebulan
    mkn mkn mkn..surelah naik badan
    ada ke org mkn mkn n mkn turun berat...ade ke..meh sini aku nak tau rahsia dia..kahhh

    ReplyDelete
  4. nasi yg berahi la
    not berani...kahhhh

    ReplyDelete
  5. ayam berempah ni sllu aku msk kat umah
    mmg the paberet taw...kalo mkn nasi lemak sure ada ayam rempah2 ni...
    mn la x naik badan aku ni..kahhh

    ReplyDelete
  6. seyes aku la ni badan mkin bolat
    tpi tak peknen ok
    tgklah kalo aku ada ati nak kurus balik
    aku habaq kat hangpa ok

    hahahahaha

    ReplyDelete
  7. to en. epal
    xmo mai penang dah ke
    kahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  8. lg 3 nk cukup 1 entry 10 rogolan ni

    ReplyDelete
  9. kurma tu laki aku pya faberet gak
    kalo xde daging ..telur pun jd lah kalo nak sgt aku msk..kahhhh

    ReplyDelete
  10. ok dah cukup sepuluh....
    benti rehat jap
    bg laluan pd org bwh
    kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  11. hamboi el...
    tak hengat punya romen...wakakkaka

    wei shi3la..apsal ko tepek makanan sedap2 ni wei..lapar gilo aku pepagi ni..cis

    ReplyDelete
  12. weii cabul tul el nih..suka hati je beromen kt cini..smpi 10x ko...

    ReplyDelete
  13. shiela, apa kata ko ltk gmbr ko bg jelas sket...jgn jelas nmpk dlm2 tuh..nnti kena block lak blog ko..ni aku x brp nmpk la gmbr ko..hikss..nk komen kurus ke gemuk pon eden x berani..

    ReplyDelete
  14. ko pakai cenggitu nmpk cm mokcik la plak..kahhhh..uitt sowi2 x bmksud daaa...lawak aje...
    ko tetap cute weii pakai cm mn pon...

    ReplyDelete
  15. en epai ko tak kata apa...x yh susah2 hati la...yg penting si somi x komplen apa ok arr...
    apa kata ko trn penang dlm masa tdkt nih..bleh tgk real..hehe

    ReplyDelete
  16. aaa betui2 tu el...dh lps raya...kojer mkn je la...sure ramai yg naik bdn daaa...aku ni pon x timbang2 lg berat aku brp.
    tp aku tgk el mmg ada perubahan daa...bdn makin naik...bdekah2..

    ReplyDelete
  17. el bg laluan utk aku lak yer...jgn jeless...

    wahh...en epai ko mkn dlayan tu..ko x jeles ka, awat x duk je sblh en epai tuh..

    ReplyDelete
  18. shiela, en.epai ko maintain je bdn dier tnya la apa rahsia dier...kahhh

    ReplyDelete
  19. komen psl mknan lak.

    wahhh...mknan myelerakan weiii...sedapnya. dh la td aku x mkn nasi lagikk

    ReplyDelete
  20. nasi berani ada...ayam berempah tu mak aku duk buat juga...sedap weii..

    ReplyDelete
  21. byk nye aku tgk ko mkn shiela, hahaha...tp kalu aku pon bedal gituwww gak...hehe

    ReplyDelete
  22. kuah dalca tu aku pon suker mkn ngan roti canai, tp aku lebih suka dalca yg kuning tu mkn ngan roti canai cedap...kt Selama ada la..

    ReplyDelete
  23. kurma tu aku kureng sket la..tp lyn gk..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3