Tuesday, 20 October 2009

Jeruk Penang Mali

holahooooooooooooooooooooooo..............jeruk haku dah sampaiiiiii weiiii...sebenorrr benorrr nyer ari jumaat lepas lagikkkk dah sampai...cumer haku yang lambat hupdate jerkkkk...sory yerk mama adwan luper info kat ko..hiks...dah dapat jeruk luper diri plakk kannnn....over tau fonfuan nieeee....:)

niway THANKS a lot dear for this marvelesssss jeruk....moga ukhwah kiter berpanjangan...
Untuk pengetahuan rakyat jelata sekaliannnn....disaat entry ini dibuat jeruk jeruk diatas dah selamat jadik najis...sekian tima kasih.



51 comments:

  1. smbil wat audit smbil mkn jeruk

    ReplyDelete
  2. jeruk adek aku bg tu pun bln 5 ritu
    pun ada lg...aku mkn fresh beli oklah
    kalo simpan lama2..x suke sgt

    ReplyDelete
  3. aku suke jeruk yg bulat2 tu kaler coklat cerah tu ape mende ntah

    ReplyDelete
  4. kalo peknen kan
    mkn jeruk ni sedap nk mpos
    tpi tgklah kalo nak anak laki
    mkn lah asam2 ni..hiksss

    ReplyDelete
  5. yihooooo...
    jeruk..

    airliur meleleh..

    hehe..

    ReplyDelete
  6. weiii sibuk sgt ko eh...xde hati ke nak mai penang lg

    ReplyDelete
  7. seboklah LOL ni
    kahhhhhhhhhhh
    leleh xpe..jgn leleh lain
    kahhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  8. sat lg ada lah org dok ngata aku ni

    ReplyDelete
  9. nti dah reda..aku dtg balik

    ReplyDelete
  10. tu dia el.....komen satu ayat satu yer..

    ReplyDelete
  11. ishh hantu jeruk tul ko yer...aku x dpt la nk telan ..

    ReplyDelete
  12. siap bg petua lg si el ni..nk anak laki mkn jeruk asam yer.hehe..nnti aku praktikkan yer

    ReplyDelete
  13. ko order ke org tu bg ko shiela...brp kilo eh..

    ReplyDelete
  14. ni jeruk penang ke jeruk mn mali...

    ReplyDelete
  15. el ko suker jeruk bulat2 kaler coklat tuh..jeruk kelubi kut..

    ReplyDelete
  16. shi3la ko g sepak laju2 budak zura ni..
    dia x baca lah ko pya n3..ada ke dia tya ko beli ke ko dpt
    kan ko menang adiah danial cara mkn tu...kahhhhhhhhhhhhhh
    kalo ko nak aku sepak dak zura ni..aku on jerk...kahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  17. jom ramai2 pakat sepak laju2 budak zura ni ...tulah romen x hengat smpi x bca n3 tu..kahhhhhhhhh

    ReplyDelete
  18. besalah gimik aku
    satu n3 10 rogolan
    tul x peah aka zura pak ajil aka tokeh kuih akak toke jamu aka toke segala toke..kahhh

    ReplyDelete
  19. jeruk kelubi eh...
    a'ah yg tu mmg sedap
    masam sggh..kalo aku mkn
    ngan mata2 aku tertutup
    a'ah kalo mkn asam2 ni anak laki
    mkn seafood anak laki...
    kalo mkn x seafod ank pompuan x slh aku
    nti aku cek it out ok...

    ReplyDelete
  20. kalo time x peknen
    mkn jeruk ni ada time2 dia
    time teringin..hikssss
    kalo mkn sure abis satu paket taw

    aku kalo beli kat chowrasta tu kan
    smbil beli smbil ngap jeruk tu..buat cam kedai sndirik..kahhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  21. memang sedap sangat kan kan...

    aku dpt gak merasa jeruk tu walopun tak masuk kontest enwan encem....hahaha...

    ibu sarah yg kasi kat aku pasal dia kan pemenang tempat ketiga ari tu....

    ReplyDelete
  22. cis dah jd najis plak
    pui!! aku baru nak bodek2 ko supaya aku skit.. cis !! marah ni

    wei buatla contest lagi aku nak join ni..hadiah jeruk . BOLEH?

    ReplyDelete
  23. amboi ko .. siap beli stok jeruk lg yek

    ReplyDelete
  24. oit El .. ko gile kose balik yek ..

    ReplyDelete
  25. weii el....aku ada baca daaa...tp x pasan pon dier citer psl hadiah tuh...hahaha....

    ReplyDelete
  26. konon nk sepak aku...kut2 aku sepak hg dulu kot...mgkuk ayun tul..

    ReplyDelete
  27. zurafazil...mmg si El ni gila kuasa dh dia tuh..x de kojer la tuh..

    ReplyDelete
  28. el...romen lg best la..ka hg buat2 x tau...bdebukkkkk..kangg

    ReplyDelete
  29. shi3la kat sini ada dua org yg ngok ngek
    zuraiwan ngan fazilzura..mmg elok sgt lah zura dua2..haaa
    dua2 kata ko beli mn jeruk tu
    kahhhhhhhhhhh x thn beb..gelak berdekah3...ni sah depa x igt ko menang adiah jeruk ritu..sah depa x ikut ape yg ko update..pki HENTAM KROMO JER ROMEN TAK HENGAT...nak menang je tau...adoiiiiii sakit urat2 kentut akuu daaa korg ni mmg BEST la..kahhhh

    ReplyDelete
  30. shi3la..apelah depa igt eh...
    lalalalalalalalala
    zuraiwan zuraiwan
    fazilzura fazilzura
    kome ni mmg kembo ler
    kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  31. sedapnyaaaaaaaa. terliur sudah ni

    ReplyDelete
  32. kahhhhh kahhhhhhh tak bley tahan haku ngan korunk nihhhh....

    haku ngan en Epai siap gelak secara berjemaah lagikk...

    EL ko ader kat blog haku baru meriah sikit...hukhukhuk

    ReplyDelete
  33. weiii EL toek...ko ingt aku x tau ka si shiela menang tuh...dh kt n3 ni x taruk daaa dpt ke beli ka..haiyaa...hg tu jeles tau...aku byk gomel kt cini..caitt..

    ReplyDelete
  34. kahhh el joyah ni jeles le tu .. haku tau ler shi3la menang jerok .. saje je..

    yg ko tu gilo kose tu nape.. nk sah2 nak menang lg...amboi2...

    ReplyDelete
  35. masa kat penang dulu selalu g kilang jeruk..

    ReplyDelete
  36. jeruk kat umh saya pun byk lagik..

    ReplyDelete
  37. tapi saya x tahan bau jeruk tu asid dia kuat sangat..

    ReplyDelete
  38. kalo saya nk makan saya kena rendam dulu bagi hilang bau..

    ReplyDelete
  39. niza...kahhhh...bkn aku yg gila kosa...El tu la...ntah apa dier..haha

    ReplyDelete
  40. Wahida, aaa akak pon x mkn jeruk sgt...x sukerr...kalu nk mkn kena rendam dulu

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3