Thursday, 14 October 2010

30 Luahan Perasaan Suami yang patut isteri tahu..


Mari check it out aper En Somi nakkkk....

1."isteriku, Iktitraflah kelakianku"

2."Isteriku,Jagalah Rumahku"

3."Isteriku, Janganlah Leteri aku"

4."Isteriku, Fahamilah Perasaanku"

5."Isteriku, Berbincanglah dengan ku"

6."Isteriku, Hiasilah Dirimu"

7."Isteriku, Berlemah Lembutlah terhadapku"

8."Isteriku,Hargailah pemberianku"

9."Isteriku, Janganlah Pilih Kasih Terhadap Anak-anak"

10."Isteriku, Jagalah Makan Minumku"

11."Isteriku,Jagalah pakaianku"

12."Isteriku , Didiklah Anak-Anakku"

13."Isteriku, Raikan Keluargaku"

14."Isteriku, Sembunyikanlah Kepintaran & Kelebihanmu"

15."Isteriku, Janganlah Membuang Masamu"

16."Isteriku, Janganlah Banyak Kerenah"

17."Isteriku, Patuhlah Kepadaku"

18."Isteriku, Janganlah Cemburu Buta"

19."Isteriku, Tunjukanlah sifat sabarmu"

20."Isteriku ,Iktiraflah Kepimpinanku"

21." Isteriku, Bantulah Kejayaan ku."

22"Isteriku,"Jadikan Anak2ku Insan Berakhlak mulia"

23."Isteriku, Permudahlan Penglibatan Sosial ku"

24."Isteriku, Janganlah Boros"

25."Isteriku, Hargailah Kejayaanku"

26"Isteriku,Galakkanlah Hobiku"

27."Isteriku, Suburkanlah Pembangunan Intelek ku"

28."Isteriku,Berjimat Cermatlah"

29."Isteriku, Berterus-terang dan Berkomunikasilah Denganku"

30."Isteriku, Janganlah Terlalu Mengawalku."

***************************************************************************
KatakauFAISH :



ocay mari kiter komen sikitttttt....tak banyak sikit jerkkk....

kadang-kadang si isteri dah cukup sempurna bukan takat 30 kat atas tuh jerk diyer kasik tapi 50 luahan perasaan somi si isteri penuhi tapi kenapa mesti En somi berpaling arah jugerrrr....

30 luahan perasaan somi nie haku hambek dari Email..errrrr ader sesaper nak buat 30 luahan isteri pulakkkk....takkan suami jerk kannn...camner ngan luahan isteri, haruskah dipendam kan ajer atau dibiarkan kosong dan dipandang sepi dek suami...haruskahhhhhhhh...








6 comments:

  1. LUahan hati suami yg sekarang ni rasanya mcm x relevan ajer

    Isteri jangan boros - berbelanja pun utk family guna duit sendiri lagi

    Isteri jangan tunjuk pandai - kalau tak tunjuk pandai..habislah kena buli/dibuli

    Fahamilah perasaanku - mcm mana nak faham..kalau asyik nak berahsia..jawap/sms phone main sorok2...boleh ke isteri nak faham?

    Janganlah leteri aku? Habis tu kalau dah malas keje..tau nak makan / tengok tv ajer hari-hari...tp rumah nak kemas..anak nak terurus..duit isteri cari...tak payah berleter?

    Ish! ish! memang susahlah nak jadi isteri yg sempurna utk suami yg mcm ni

    ReplyDelete
  2. uitss..ko tau x picca kt ataihh tue sapa punya?? kwn aku punya tue..sian kt dier psl gmbar dier all over the place owg curi...adeeii!

    kalau luahan isteri tue..direct jer ku ckp kt hb..nasib baik dier understanding...lalalalala

    ReplyDelete
  3. Rizziela :
    yapp stuju ngan koo...haku paling pantang jantan yang lembabbbb sebab haku nie pantas orgnyer..kang kalo lembab2 kanggg compom kener bebel ngan haku..

    Fazilzura:
    ko pehal sian somii plak...sekeh kangg..

    Gie:
    wehh yer ker..huhh maposss haku,haku google jerk gambor tue tgk nice then haku hambek la...takper haku tukor len....
    tapi gambor kwn ko tuhh chantek lahh..diyer patut letak watermark br gambar tak dijaja sesuka atey...sebab gambor diyer chantek...

    ReplyDelete
  4. aku rasa hb ku x de pon luah cenggitu...hahaha...

    km sm2 bbincang...ahakss...

    ReplyDelete
  5. kite biase sang2 isteri yg mistali ni, biase nye simpan je.. x luah/luah ape yg x best pd somi.. klu ade pon, bncg same ngn somi.. terima somi seadanya...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3