Thursday, 10 March 2011

AlKisah disebalik Cabutan Bertuah untuk GiveAway..:)

ecehh orang story dolu pemenangnyer haku story alkisahnyer dolu yer..
saborrrlahh yerrr,peel penganjur memang macam-macammm..


Senarai peserta yang join 1st GA haku.TQ semua yang terlibat. Berusaha seboleh mungkin supaya tidak cuai dan tidak akan ada yang tercicir..:)



Acara mengunting dan melipat.



Tunggu untuk dicabut.Semua link peserta ada disini.


inilah Juri profesional kita..kehh

Susahhh hoo nak suh dak Danial neh cabut.bermacam ragam..30 cabutan jerk yang dicabutnyer pon tapi berhari-hari tangguh tau..Minta maaf lah banyak-banyak pada semua yang tertunggu-tunggu keputusan GA neh..paham-paham jerklah kalau dah jurinyer chumel bebenor,gitulah jadiknyer..


Budak neh cabut dua tiga kali, merajuk berkali-kali..huhhhh


Jenuh pujuk balik baru diyer datang cabut balik..kang tegur sikit merajuk balikkk...
Maner tak tegurnyer sekali cabut nak bergambar macam-macam posing diyer buat,kenkadang diyer pegang tak nampak itu yang haku tegur suruh pegang elok-elok.Ituuuuuu pon nak merajuk.

perghh sentap hati maknak betul..!!


Sebelum diyer mula buat cabutan diyer siap jampi dan baca doa makan..:)


hohoho kalau nak tahu inilah assistant Juri
Pantangggggg terlepas pandang, laju-laju capai kertas masuk mulutt..
hooooo ini lagik kecohh..sebokkk jugakk..!!


Tiap kali lepas AbgLong cabut, Haku akan balik-balikkan dan goyang-goyangkan supaya Abglong tak ambik yang kat atas ajer.


Ini yang punca jadik lambat. Lepas cabut bukan terus nak show kat kiter tapi diyer yang sibuk nak bacer dulu.



tadi dalam bekaskan,dah dekat nak habis cabut diyer tukar plak masuk dalam beg neh.kasik rahsia, mama ngan papa tak boleh tengok katanyer.

boleh pulak macam tuh, tension haku..


Tak boleh abang leka sikit,cargas jerk tangan adik sambor beg. Ambik alih tugas abanglong.Tapi maser neh dah abis 30 cabutan yang abanglong dah buat.


Alhamdulillah akhirnyer semua sudah selesai dicabut.Nanti haku keluarkan senarai pemenangnyer. Sabor jap ehh..!!..





**Jommm join haku,kiter kayo sesamer.Jangan luper klik HB haku kat bawah neh tau.TQ dear ..!!**



10 comments:

  1. banyak nye kerenah diaowg.mesti happening jer kan.
    comei jugak aksi2 mereka.
    i like :)
    nak tunggu umum pemenang:)

    ReplyDelete
  2. hihihi cOmer tul asst juri tue yew. rasa nam tiOm je pipi dia!

    ReplyDelete
  3. Siapakah yg bertuah itu....

    ReplyDelete
  4. wahh comel la anak akk ! huhu,
    harap2 la dayana terpilih dicabut oleh tgn adik Danial yg kiut nih!

    ReplyDelete
  5. sapakah yg bertuah itu agaknyer...adakah saya??heheheh....

    ReplyDelete
  6. xsabar nak tau sape yg bertuah...

    ReplyDelete
  7. penat tu.. abang long kena cabut sampai 30 pemenang

    ReplyDelete
  8. aduyai..comelnyer assistant juri tu..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3