Monday 25 April 2011

Best Entry Ever : szakif Meli

Pertamanyer thanks sebab sudi join best entry ever yang saya buat untuk pertama kali dan anda adlah orang pertama yang bagi saya link.

Walaupon hakikatnya anda tidak memenuhi syarat yang saya letakkan tapi disebabkan anda adalah orang yang pertama memberi saya link so saya terima untuk kali nie tapi saya kenakan denda untuk anda..hahaha..

Tidak memenuhi syarat yang saya maksudkan adalah tidak membuat satu entry yang ada tajuk best entry ever beserta banner dan backlink.Didalam entry tersebut baru letakkan link best entry ever anda.

yang anda buat adalah satu best entry with my banner.

so denda yang saya kenakan adalah saya tidak akan membuat review mengenai best entry anda.Tetapi saya sarankan pada semua supaya menjengah entry beliau yang berbentuk tips rumahtangga dan mungkin berbentuk parenting juga kut...

So KLIK SINI untuk menjengah blog beliau.mudahan-mudahan dapat memberi sedikit garis panduan untuk anda dalam melayari alam rumahtangga.

Walaupon begitu diharapkan saudara szakif tidak serik untuk berkongsi info bersama kita lagi dilain masa.Takat tak buat review tuh apalah sangatkan..may be next time.





Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!






~CNN~



Jom join haku,kiter kayo sesamer.Jangan luper klik HB haku kat bawah neh tau.!!



2 comments:

  1. singgah sini 4llow thanks come my blog

    ReplyDelete
  2. kesungguhan orang utk join mmg patut kita hargai kan..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3