Saturday 21 January 2012

Hebatnyer Bayi SUSU IBU


double klik kat gambar untuk bacer dgn lebih jelas. kredit from FB


Kehebatan susu ibu memang tiada bandingnya.Ianya sudah tertulis.
Tahniah untuk semua ibu yang menyusukan anak-anaknya,anda adalah wanita yang hebat..!!

kepada mom to be tanamkan dalam hatey,pasangkan niat bahawa pabila anakku lahir kedunia ini akan kususui diyer dengan susuku.Ingatlah susu ibu adalah minuman dan makanan teristimewa untuk sikecil anda.Susu ibu adalah satu keajaiban yang khasiat tiada bandingannyer..

Hakikatnyer walaupun sudah tertulis semua ibu mampu menyusukan bayinya namun ader sesetengah perkara dan situasi si ibu tak dapat melakukannya.

Jadik bersyukurlah kerna kiter mampu menyusukan anak kiter.


Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!

~CNN~

8 comments:

  1. yeahhhhh..cayalahhh....
    mmg mcm2 kebaikan yea..

    ReplyDelete
  2. Marilah kita menyokong penyusuan susu ibu !

    ReplyDelete
  3. saya nak copy gambar tu ltk dkt blog saya boleh tak?..

    alhamdulillah setakat ni saya masih lg menyusukan alisha.. ada lg 8 bulan utk genap 2 tahun :-)

    ReplyDelete
  4. IntanBerlian..
    silakan intan,menyusukan anak memang banyak cabarannya dan semoga kiter semua mampu melaluinya..:)

    ReplyDelete
  5. ok.. terima kasih tau :-)

    betoi tu, semoga kita semua tabah n mampu laluinya..

    ReplyDelete
  6. mmg susu ibu terbaikk wok..aku sukalah ngan gambar kat atasnie.nnt bila2 aku nak copy aku habaq mai kat hang kay kak=)

    aku taw ko bagi nyer aku copy..haha

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3