Friday 20 January 2012

Tips Jaga Suami Dari Dikebas Pompuan Laen..:P

Assalamualaikum ibu-ibu yang hebat, bapa-bapa yang Awesome dan hadek-hadek yang manesssssssssss dan segak bergaya............!!

Hari neh cnn ader satu video yang hebak dari ustaz Azhar Idrus untuk dikongsikan bersama. Saper yang dah tengok, Great..!!Saper yang belum tuh silalah tengok dan dengar dengan halwa telinga sendiri yapp..

Cara dan Tips jaga suami yang ustaz kasik adalah sangat awesome disamping cara penyampaian ustaz yang tak jemu didengar, santai dan dekat dihatey..:)




kredit youtube and Uploaded vcdagamaonline


Kesimpulannyer

"MESTI PANDAI/RAJIN LAYAN SUAMI KITER"
" MESTI SAYANG SUAMI KITER KETAT-KETAT "

dan tunjukkan kasih sayang tuh pader suami sesungguh-sungguhnya. Jangan ngelat dari tanggungjawab sebagai seorang isteri..

Yang dah/baru kahwen mesti tengok video tue tau. Kadang-kadang kiter tak perasaan benda-benda yang kiter anggap ianya remeh padahal tak remeh pun tapi seriyes lagik ader la.Kater orang dari beluncas boleh jadik rama-rama tau..

Hadek-hadek yang belum kawen pun boleh tengok gak soon nak kawen jugak kan..so penuhkan dada dengan ilmu ya..:)Ingat,tak comel takper boleh tutup lampu kater ustaz...wahhahhaaa..

id=

Tapi kalau semua yang ustaz cakap tuh kiter dah buat dan amalkan tapi en sominyer still carik pompuan laen lagik dah emang dasar lah tue..GATAL..!!
Compom tok mudim tersalah potong time sunat dolo..compom...!!!

Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!

~CNN~

4 comments:

  1. hehee...info yg sgt berguna...i like!!

    ReplyDelete
  2. aah kan, kdg2 nmpak mcm remeh tp padahal tu penting sgt2 !! :))

    ReplyDelete
  3. xleh tgk lak video ni.. tenet lmbab mcm hampeh...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3