Wednesday, 7 March 2012

Adeq Manesssss....!!


wahhhaaahaaa gedik tak ai..?
well....


owh yer berhenti sekejap untuk pose..


Ocay kasik peace pulak,satu jari pon bolehlahh..hahaha


Maser nie bawak adeq jenjalan ke Melaka..kemaen hepy lagik diyer.Suker sangat haku tengok semua picture adeq. Hilang stress, hilang letih, hilang semua kesusahan hatey..Puas dan bahagia sangat lihat senyum adeq yang tak putus-putus tuhh...



Isnin 5 Mac 2012 adeq adalah satu tahun lapan bulan.

Adeq sudah petah berbicara, sudah ader macam-macam perangai, sudah pandai merajuk dan membawa diri, sudah pandai mengambil hatey, sudah pandai menunjuk rasa, sudah pandai bergaya dan sudah pandai itu ini..

Adeq periang orangnyer,murah dengan senyum..



Dan dia adalah sahabat abang yang paling baik,rakan abang yang paling akrab,Dialah juga teman sepermainan abang

Dialah pemujuk abang yang paling setia disaat abang dimarahi mama dan papa, dan dialah juga si tukang ketawa untuk lawak abang yang tidak lawak,



dialah juga penghibur abang disaat abang kesedihan,dan dialah adeq yang paling sabar dengan setiap karenah abangnyer...



Abang suker cakap : cayunkkk adeq abangggg *tarik adeq nak cium..*

Adeq suker jawab : Taknak,abam buchuk * cabut lariiiii...*

hahahahaaha...




Hakikatnya dialah penyejuk dan penghibur hatey mama dan papa...
dan dia adalah Adeq yang sangat maness dimater kami,



Adeq adalah buah Hatey Pengarang Jantung mama,papa dan abang.

Sayang Adeq ketat-ketat,cinta Adeq erat-erat.
Sampai kapan pon takkan pernah berubah..


Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!

~CNN~

11 comments:

  1. heheh comel nya dia. boleh jadi model iklan

    ReplyDelete
  2. haaahhhhhh....comelnyer adeq nihhhhhh...geram btol tngk die snyum...mmg btol2 bleh ilangkn stress bile tngk die snyum ek...haaaalaaaaaahaiii...

    ReplyDelete
  3. comelnyaaa

    pandai posing!! :D

    ReplyDelete
  4. gelagat dia sgt mencuit hati
    betul tu bila tgk gelagat anak2 ni rs ilang stress kan..hahahaha

    abg daniel kalo bab posing sakan mcm2 memek dia buat eh sabo je lah

    ReplyDelete
  5. alahai....comel yg amat anak dara itu...geram tgk...grrr...cubit sikit..hehe. muka adeq sejibik mama nya yer =p

    ReplyDelete
  6. eeeee...geram btul tgk budak kecik neh..cumil sungguh!!

    mesti mcm2 keletah dia kan kak..
    alahai..pengubat segala2nyer la kalau tgk anak kecil senyum...

    ReplyDelete
  7. alahai cute nye dak sorg ni ..

    dulu kecikkk je, untie dukong lepas g dating dgn Aaron aziz .. now dh beso ye.. sure penat nk kejo dia plak ..

    ReplyDelete
  8. geram...cute sgt semuaaaaaaaaaaanya!!

    kalau amani dpt adik nanti mcm si abg x?
    Abang suker cakap : cayunkkk adeq abangggg *tarik adeq nak cium..*

    swweet!

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3