Thursday, 18 April 2013

Langit Biru

السلام عليكم


Walaupun dah hampir 6 tahun cnn di bumi Teluk Intan tapi cnn ngan family memang jarang sekali nak duduk lepak-lepak di Menara Condong seperti kebiasaan penduduk disini buat...biasanya kalau malam minggu dataran nie akan penuh dengan manusia yang bersantai bersama keluarga memasing...

Tapi masa gambar nie diambil cnn rasa menara condong nie cantik sangat...langit biru nak hujan sebenarnya tue tapi subhanallah memang cantik gila cnn rasa...


masa tue cnn tengah dinner kat kedai depan menara condong neh..sekali bila tengok menara condong jadi ohsem sangat dengan langit membiru macam tue subhanallah memang cantik sangat-sangat..cecepat ambik camera dalam kereta..kate blogger kannnn, haruslah camera standby jerk nak berkhidmat...anytime anywhere katenyer...:P

dah tue camera plak memberikan kerjasama yang baik kerana menghasilkan gambar yang sangat ohsem..Great..!!


dan dan tue jugak ler kelam kelibut nak ambik gambar bergedik santai berlatar belakang kan menara condong..nampak sangat jakun vs poyo...:P

Padahal cnn korunk neh menara condong tue pon tak pernah naik lagi tahuk..6 tahun katernya duduk kat situ aperpon tak bley...harap nama jerk cnn,tak "CNN" langsung...huhu

eh sebenarnya langit membiru nak hujan tuh...sekali lalu jerk langit biru tuh pastu langit terus bertukar hitam dan gelap....dan hujan selebatnya..

dan anak-anak pon melagukan "katak oh katak kenapa kau panggil hujannnnn....."disusuli dengan gelaktawa ayahbonda...cewahhhhh..hikhikhik


Alhamdulillah sejuk bumi Teluk Intan lepas tue. 



Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!


~CNN~

10 comments:

  1. Bile la dpt jmpe cnn ni
    Klu jmpe kite lepak mi mastan ek?! =)

    ReplyDelete
  2. canteknye langit biru....
    lepas ni kalau lalu telok intan, nak singgah menara condong gak.. selalu lalu je telok intan.. kat jembatan ke kuala selangor tu..

    ReplyDelete
  3. mmg cantik betul pemandagan tuh kak... terpeseona dana

    ReplyDelete
  4. tak pernah lagi tgk menara condong ni.. hihi... tapi pemandangan tu memang sgt cantik (>___<)

    ReplyDelete
  5. ha'ah...mmg cantek terutama gambar ke 2 tu...lampu biru kat dlm menara..langit pun biru..

    ReplyDelete
  6. amboi...besar dah anak dara ko..rindu nk baca celoteh cnn..haha.. apa pun..take care yek..

    ReplyDelete
  7. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  8. mmg awesome beb...
    blogger kan..kena la cepat2 amik gmbr..hehe

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3