Wednesday 3 April 2013

Salam Takziah Abang AbiL

 السلام عليكم

Innalillahiwainnailaihirojiun
Semalam kak Gee, isteri kepada Abg Abil telah kembali ke rahmatullah setelah 2 tahun koma.
dan haku baru tahu hari nie..
itupun tengok dalam paper, kelam kabut buka belog.
teruk betul haku nie..dush.



abil4fauziah adalah tentang cinta dan pengorbanan seorang suami yang mengorbankan kerjayanya untuk menjaga dan memberi sepenuh perhatian terhadap isteri yang dinikahinya. kak Gee mengalami kerosakan pada saraf otak dan terlantar koma lepas itu. 


Haku sangat kagum dengan ketabahan abg Abil dan setia cinta Abang Abil pada Kak Gee.Ini adalah tulisan Abg Abil yang sangat dekat dihati haku..

"seminggu yang lalu Gee ada membuang air besar tetapi agak lain dari kebiasaannya coz warna yang hitam, cm hitam rambut dan cair sahaja. Seminggu yang lalu juga Gee kerap berpeluh sehinggakan cadar basah!!..So mengikutkan simptom2 ini dari mata kemanusiaan dan dari segi pengalaman perubatan moden dan syifa', sekarang ni Gee sudah mula memasuki "Final Stage" kehidupan..Ini jangkaan dari mata kemanusiaan..Pastinya, semua ini hanya ALLAH saja yg lebih mengetahui. Dan I hanya mampu berdoa yang terbaik buat Gee dan juga masih meneruskan penjagaan rapi buat Gee seperti biasa..Dan sehingga hari ini juga I masih dan Tetap Cintakan Gee,.Cinta untuk seorang Isteri..."

Semoga kak Gee akan lebih tenang disana dan moga Abang Abil akan lebih redho dengan setiap kententuan dariNya.Salam Takziah untuk abang Abil dan keluarga.


Sudikanlah membagi 2 minit kalian sedekahkan Fatihatul kitab untuk arwah kak Gee,
Al-faatihah.




Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!


~CNN~

3 comments:

  1. touching sgt baca n3 ko ni..

    semoga arwah kak gee tak di sana...

    seorang suami yg sgt tabah..

    #bila bc bab pjagaan abg nabil buat kak gee..aku tiba2 teringat...masa aku penah jaga arwah mil..arwah pun sblm meniggal buang najis hitam cengitu la..dh final stage....

    ReplyDelete
  2. Tau smlm masa berita
    Abg abil ni mmg seorg yg kuat dan tabah
    Alfatihah buat arwah

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3