Monday 7 October 2013

With iron Lady Malaysia, Datuk Dr Maznah Hamid.

السلام عليكم


CNN berkesempatan menghadiri satu seminar usahawan di Shah Allam dan salah seorang panel jemputannya adalah Iron lady Malaysia, Datuk Dr Maznah Hamid. Rasanya Datuklah kot penyebab utama haku ade dalam dewan seminar tue..


Memula memang tak nak pergi tapi bila tengok panelnya Datuk terus register tanpa banyak soal dah..:)



been there with my lovely friends.. bila kita berada dimajlis Ilmu disamping teman-teman yang sangat positif , sedar tak sedar kita juga ter"efek" dengan renjatan yang sama.Alhamdulillah haku dipertemukan dengan manusia-manusia hebat ini..banyak yang haku belajar dari mereka...:)


Ramai jugak retis yang datang hari tue antaranya wan nor azlin, Ainina ahmad B, aema dan ramailah..ada yang haku kenal mukanya tapi taktau nama..mungkin mereka datang nak belajar menjadi usahawan atau mungkin diantara mereka sudahpun bergelar usahawan..Haku pon tak pasti.. Salah seorang yang agak menarik perhatian haku adalah Aishah Atan. Suka tengok Aishah Atan nie sebab dia tak sombong langsung dan happy go lucky..Selalu bawa watak mak mak ajer tapi kat luar tak macam mak mak langsung..sweet ajer diyer,mesra pulak tue..:)



Sebelum nie haku pernah berangan-angan nak bersalam ngan Datuk Dr Maznah Hamid tapi tak sangka bila Allah bagi lebih..dapat peluk cium,laga-laga pipi lagi..dan yang best dapat dengar kisah hidup dan berkongsi cerita dengan beliau..you know what, she is definitely different..she is very humble,sporting and friendly...One of my favourite MENTOR..!!

She inspired me a lot..!!
Alhamdulillah tercapai jua hajat nak sembang-sembang dengan Datuk...:)

Datuk bagi haku kata-kata hikmat yang akan kuingat sampai bila-bila " next time kalau jumpa saya lagi pastikan awak dah bergelar usahawan berjaya. Selagi belum tercapai jangan jumpa saya lagi tau"

I will Datuk...!!
Dengan izin Allah SWT.


Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!


~CNN~

2 comments:

  1. Insya Allah semua orang boleh berjaya jika kita rajin berusaha
    Blogwalking..jom kita bertukar2 link…and follow each other
    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sejak tgk dia kat nona haritu,terus minat.....sebab bila tgk dia berbicara nampak sangat ramah siap ajak org jenguk fb dia lagi......ye la kadang2 orang kaya ni ada peel something sikit

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3