Thursday, 22 October 2009

Beraya Bersama Menteri Besar Perak..

well.....i dah ready nak gi berayer umah MB..
kitaorg dapat jemputan sebenarnyer..ajernyer giler nak gi beraya umah MB sesuka atey..ko nak mampossssss main serbu jerkk....
kener pakai baju raya katernyer....
ucapan ringkas dari Menteri besar perak...

Actually banyakkkkkkkk activiti malam tuhhhh..tapi haku dah ingat-ingat luper dah la..kahhhhhh lamer giler haku peram citer nihh kann...

ader cabutan no bertuah..kasik duit rayer kat bebudak....tapi haku tak gi hambek pon duit rayer kat Danial..malas la nak beratur....tapi tengok derang macam dapat banyakkk jer duit rayernyer..nyesal plak haku tak gi hambek..huhu

saper nak bergambar ngan MB bolehhhh ajaaa..makan-makan sudah tentu laa...sikit punyer banyak stall ader..pilih jer ko nak makan aper....tapi jenuhh gak arr kener beratur panjanggg....cabutan no bertuah..seratus orang rasernyer yang dapat hamper..saguhati untuk anak-anak cemerlang Perak.....Hiburan dari artis jemputan...dan lagi dan lagiiii..ntah aper haku tak ingat dahh..


Pengurus Besar LEMBAGA AIR PERAK
Danial tengah bacer doa makannn...
maser tengah makan MB jalan dari meja ker meja untuk beramah mesra...kat kitaorg pon diyer ader datang..tapi kitaorg pakat-pakat salam diyer jerk..tak reti-reti nak bergambor bersama...pastu baru pakat-pakat cammmm lorrrr luper nakk bergambor sekali lak......

Hos malam tuh Mr Os..gamatttttttt gilerrrr...siyes tak bosann..gelak sesajork..Mr Os pon ader nyanyi jugakkkk.....
artis jemputan nyer Jay Jay.....sore maintain mcm kat radio jugakk...

me wif anak-anak dara..member opis Ipoh nih...eh takder la nampak sangat haku macam mak dara kannn...ocayyyyyyyyyyyyyyyy wattttt.....nampakkk suciiiiiiiiiiiiii jerkkk.......!!!


***sure korunk muntah pelangi kannn..yerlaaaa...*

Time tengah dengar Exco & Menteri berucap Danial dah boringgg...dah macam-macam munyikkk...so haku bawak diyer posing-posing sekitar umah MB..pastu suh diyer pose...

dapat gak bergambar bertiga ngan baju raya....maser 1st rayer ritu tak sempat nak hambek gambor bertiga..Danial langsung taknak bergambar that day..geram haku...


kitaorg balik awal..pukul soploh dah gerak balik...Majlis tamat pukul sebelas...Danial takmo duduk lak....asyik merengek jerkk....panasssss kottttt....


lagi ponn kitaorang nak balik kira jauh jugak..sejam setengah baru sampai Teluk Intan...tapi malam tuh baper kali kener benti tepi jalannn...Danial muntah-muntahhhhh plak...banyak kali diyer muntahh tau...habis keta bau muntahhh....jenuhhhhhh...

pastu benti kat petronas kasik bersih dolu baru gerak balik....dekat pukul satu pagi baru kitaorang sampai umahh...sian Danial..maybe sebab tuee kuttt diyer meragam tadi..tak sedap tekak agaknyerr....haku riso la jugak kut-kut esoknyer diyer demam or muntah berterusannnnn lakkk..tapi Alhamdulillah pagi tuh diyer bangun macam biasaaa......

legaaa ateyyyyy tengok anak bangun dengan senyumannn...:P



14 comments:

  1. sampai umah MB ko terjah yerk... cayalah shi3la...

    ReplyDelete
  2. aku x berkenan beno ngan MB perak tu
    kahhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. gambor 1st tu mmg MANTOP
    sweeeeeeeeeeeeeet like candy

    ReplyDelete
  4. wahhh ...best tu dpt gi umah MB...

    ReplyDelete
  5. mkanan2 sure byk..tp ramai kan kena la beratur..kdg2 rimas gk la

    ReplyDelete
  6. owhhh...OS & Jay2 pon adooo...mmg meriah seh mlm tuh..

    ReplyDelete
  7. ala...ko x bgmbr ngan MB tuh..or ngan os ke..jay jay ke..

    ReplyDelete
  8. Danial muntah2 la yer...ishh sian dia...

    ReplyDelete
  9. org mmg sweet...amik gmbr cm mn ponn tetap sweet..hikss

    ReplyDelete
  10. ala cute yer Danial ngah bc Doa tuh..

    ReplyDelete
  11. bebudak mmg le kalo majlis camtu tak leh nak berlamalamaan...depa cepat boring...macam2 bunyik boleh dengar...satu lagi kalo depa ngantuk...haru dibuatnya

    ReplyDelete
  12. uit..umah mb pong pegi ni betui2 beraya ni...

    ReplyDelete
  13. kalo nak selalu p umah MB blh la ikut Dib...dah jenuh p,naik jemu dah rasanya..heheheh.. mlm tu ada tak yang wat persembahan perempuan,namanya eda fadzilah? yg masuk akedemi nyasyid tu..?

    ReplyDelete

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3