Sunday 25 January 2009

Himpunan Info Hamil

Assalamualaikum and hi alls..!

Info hamil adalah koleksi dan bahan bacaan CNN sewaktu CNN mengandungkan anak.koleksi ini diambil dari sumber-sumber yang boleh dipercayai seperti yang CNN nyatakan didalam setiap entry tersebut.Ini hanyalah sebahagian info hamil yang CNN ada yer.

CNN juga ada menulis tentang kehamilan CNN seperti dibawah sebagai pengalaman CNN mengandung yang tak kan pernah hilang dari ingatan CNN sehingga akhir hayat. Detik 40 minggu yang Indah bersama anak yang CNN kandung.


...Di Awal Kehamilan CNN...

...Di Akhir Kehamilan CNN...


Ibu mengandung sentiasa disarankan untuk membaca dan menambah ilmu yang ada agar lebih bersedia mental dan fizikal untuk menerima sicomel sebagai penyeri rumahtangga.

Percayalah, semakin banyak yang kiter cuba pelajari dan semakin banyak yang kiter bacer setiap hari kiter akan terasa seperti semakin kurang ilmu didada dan betapa kiter sebenarnya semakin bersedia menerima sicomel. Malah secara tidak langsung akan mengingatkan kiter erti tanggungjawab yang sebenar.







Bina Otak Janin dengan Rangsangan

8 Tips hamil Secara Sihat

Keperluan Ilmu Untuk Ibu Hamil

Masaalah Mengidam Wanita Hamil

Sebaiknya Tidak Dilakukan Ketika Hamil

Kurang Darah Semasa Mengandung

Didik Anak Dalam Kandungan





Anak adalah anugerah Allah SWT yang tak ternilai harganyer. Bersyukurlah kerna kiter adalah insan yang terpilih untuk menerima anugerah dari Allah yang tak ternilai harganya ini.


Thanks for dropping in, Have a nice day alls..!!





~CNN~
Jom join haku,kiter kayo sesamer.Jangan luper klik HB haku kat bawah neh tau.!!


No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH. Semoga Allah lindungi kalian <3